مسئول بسیج هنرمندان همدان:

سومین دوسالانه هنری و ادبی «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان همدان گفت: با همکاری و تعامل مسئول انجمن‌های هنری، سومین دوسالانه هنری و ادبی حبیب حرم (سردار شهید حاج حسین همدانی) در همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ - 15April 2019

سومین دوسالانه هنری و ادبی به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «رسول کرمی» مسئول بسیج هنرمندان همدان اظهار داشت: با توجه به شعار سال، مدیران استان باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و ما هم از امکانات موجود استان در این حوزه بیشتر بهره‌مند شویم چرا که استان همدان به لحاظ امکانات ظرفیت‌های هنری مناسبی دارد.

کرمی با اشاره به برگزاری سومین دوسالانه هنری و ادبی حبیب حرم در همدان افزود: مسابقه عکاسی حماسه حضور را با همکاری انجمن عکس بسیج برگزار کردیم که در این مسابقه ۴۰۰ اثر عکس حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه ارسال شد.

وی بیان کرد: هفته هنر را با شعار هنر بسیج با مردم و به سوی معنویت آغاز کردیم و برنامه‌های متعددی در این حوزه پیش‌بینی و برگزار شد.  همچنین بهره مندی از توانایی بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب و مساجد  از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان است.

مسئول بسیج هنرمندان همدان افزود:  اکنون سینمای کمدی کشور، تنش در سینما ایجاد کرده است. بایستی سرلوحه کار ما یک نکته شهید آوینی باشد به طوری که تخصص و تعهد به خصوص برای هنرمندانی که می‌خواهند هنر انقلاب اسلامی را معرفی کنند در کنار هم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها