مدیرکل تعاون لرستان خبر داد؛

خسارت جدی سیلاب به ۱۲۰۰ روستای لرستان

«علی آشتاب» با بیان اینکه ۱۸ هزار نفر بر اثر سیل در لرستان شغل خود را از دست دادند، گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ روستا دچار آسیب جدی شده است.
کد خبر: ۳۴۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ - 15April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «علی آشتاب» ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بخش عمده‌ای از اشتغال استان بر اثر آسیب‌های ناشی از سیل از بین رفته است، اظهار داشت: ۱۸ هزار نفر بر اثر سیل در لرستان شغل خود را از دست دادند.

وی افزود: در بخش مشاغل خانگی و صنایع‌دستی بیش از شش هزار نفر شغل خود را از دست داده است، در بخش کشاورزی هفت هزار و ۵۰۰ واحد کشاورزی، در بخش صنوف چهار هزار و ۳۳۵ واحد و همچنین در بخش صنعتی نیز تعداد ۸۵ واحد آسیب‌دیده است.

آشتاب ادامه داد: تاکنون ۷۶ هزار قلم کمک از سراسر کشور و به‌ویژه استان همدان برای کمک به زلزله‌زدگان استان رسیده که بخشی از این کمک‌ها تحویل داده‌شده و بخشی نیز در حال بسته‌بندی و ارسال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بابیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ روستا دچار آسیب‌های جدی شده است عنوان کرد: در حال حاضر نیاز‌های اولیه مردم مناطق سیل‌زده تأمین‌شده و مردم نیاز‌های جدیدی دارند که می‌توان به وسایل منزل، سیستم‌های خنک کننده و سرمایشی اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها