دیدار جمعی از مسئولان یزدی با بانوی جانباز انقلاب اسلامی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد و مسئول امور بانوان ادار‌ه‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با بانوی جانباز انقلاب و مادر شهید «امید رضا فلاحتی» دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۴۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 16April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، امروز «فاطمه دانش‌یزدی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، «فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و «ناهید جمشیدی» مسئول بسیج جامعه زنان یزد با خانم حسینی از جانبازان انقلاب اسلامی و مادر شهید «امید رضا فلاحتی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار خانم حسینی نحوه جانبازی خود و شهادت فرزندش را بیان کرد و با اشاره به سفر خانوادگی‌شان به اصفهان و تهران، افزود: حدود ساعت 11 شب تازه وارد شهرری شده بودیم که ماشین ما مورد اصابت گلوله های مجاهدین خلق قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرزندم امیدرضا در دم جان باخت و من نیز از ناحیه گردن و مهره‌های ستون فقرات مجروح و با کمک برادران بسیجی به بیمارستان منتقل شدم.

این بانوی جانباز با اشاره به سختی‌های و دردمندی‌هایی که سالها مهمان وجودش بوده است، تاکید کرد: بعد از گذشت حدود 40 سال هنوز گلوله در بدنم مهمان است و آرامش و آسایش را از من دریغ کرده است.

دیدار جمعی از مسئولین یزدی با بانوی جانباز انقلاب

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس در یزد مبنی بر این که چرا پزشکان گلوله را از گردنتان خارج نکرده‌اند؛ گفت: به پزشکان بسیاری مراجعه کردم اما همگی‌شان معتقد بودنند امکان به خطر افتادن سلامتی‌ام بعد از عمل جراحی بسیار زیاد است و قبول نکردند مرا عمل کنند.

در ادامه این دیدار مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تاکید کرد: جانبازان ستارگان درخشانی هستند که همچنان پرفروغ در حال درخشش هستند و به عنوان اسوه‌های صبر و پایداری شناخته شده‌اند و جامعه از نور وجود ایشان فیض می‌برد.

وی افزود: این کشور مدیون پایداری‌ها و صبوری مادران شهدا و جانبازان است و امید داریم که همه مسئولان بتوانند در جایگاه خود نهایت خدمت را به این قشر درد کشیده انجام دهند.

در پایان نیز لوح تقدیر و هدیه‌ای از طرف اداره‌کل حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس یزد تقدیم این بانوی انقلابی و مادر شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها