فرزند شهید صیاد شیرازی:

اقامه نماز اول وقت و اعتقاد به مقام ولایت ویژگی پدرم بود

مهدی صیادشیرازی گفت: اهتمام به اقامه نماز اول وقت و التزام به مقام ولایت و عملی کردن منویات رهبری از ویژگی‌های بارز پدرم بود.
کد خبر: ۳۴۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ - 16April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید سپهبد صیادشیرازی در هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» در کنار مزار شهید صیادشیرازی برگزار شد، با اشاره به نظر معظم له در مورد این کتاب اظهار داشت: در جلسه‌ای که سال ۱۳۸۵ خدمت رهبر انقلاب بودیم، ایشان نظر مثبت خود را درباره در «کمین گل سرخ» بیان فرموده بودند و این تقریظ به این ایام مربوط نمی‌شود.

فرزند شهید صیاد شیرازی افزود: در «کمین گل سرخ» به ویژگی‌های اخلاقی پدرم پرداخته شده است. تعبد ایشان و ملزم بودن به اقامه نماز اول وقت از ویژگی‌های بارز این شهید بود. تقوا و معنویتی در ایشان می‌دیدیم که مثال‌زدنی است. اعتقاد به جمهوری اسلامی و رعایت و اهتمام به حقوق بیت‌المال در کنار برنامه‌ریزی برای همه کار‌ها و نظم در امور هم از خصوصیات پدرم بود.

وی در ادامه گفت: اعتقاد قلبی و عملی نسبت به ولایت فقیه و مقید بودن به منویات رهبر معظم انقلاب نیز در مسیر زندگی شخصی و کاری ایشان به شکل بارزی دیده می‌شد. همه این موارد به خوبی در کتاب در «کمین گل‌سرخ» نوشته شده و نویسنده کتاب این موارد را منعکس کرده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار