مسئول واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در خرم آباد

«الهام محمد نژاد» گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد حضرت مهدی (عج) مراسم احیای شب نیمه شعبان در خرم آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ - 19April 2019

« الهام محمد نژاد» مسئول واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) مراسم احیای شب نیمه شعبان در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی از ساعت 22 شنبه شب (31 فروردین) در حوزه علمیه «معصومیه» شهرستان خرم آباد برگزار می شود، گفت: این مراسم پر فیض  با حضور خواهران برگزار خواهد شد.

مسئول واحد خواهران  بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان ادامه داد: مراسم احیای شب نیمه شعبان، ویژه خواهران با همت بنیاد مهدویت لرستان و حوزه علمیه «معصومیه» این استان برگزار می شود و کسانی که قصد حضور در این مراسم را دارند با شماره 09360693578 تماس حاصل کنند.

«محمد نژاد» تصریح کرد: سخنرانی کارشناسان مذهبی، مولودی خوانی، مناجات و قرائت دعاهای ویژه این شب، از برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در این مراسم است.

وی با بیان اینکه  دشمنان ما از تمامی ترفندها و ابزارها برای از بین بردن تفکر مهدوی و اعتقاد به وجود نازنین منجی عالم بشریت استفاده می کنند، تأکید کرد: بر همه ما واجب است با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت بیان فلسفه وجود آقا امام زمان (عج) برای اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها