نماینده ولی فقیه بوشهر تاکید کرد؛

گورستان ابدی در «خلیج فارس» برای آمریکا در صورت تجاوز به ایران

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: آمریکا بداند همانطور که در پنجم اردیبهشت ماه سال 1359 که به قصد تجاوز وارد ایران شدند و در صحرای طبس شن ها آنها را زمینگیر کردند این بار سر کار آنها با سپاه، ارتش و مردم ایران است و خلیج فارس گورستان ابدی آنها می شود.
کد خبر: ۳۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 19April 2019

در صورت تجاوز سپاه و ارتش خلیج فارس را گورستان آمریکا می کند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: آمریکا بداند همانطور که در پنجم اردیبهشت ماه سال 1359 که به قصد تجاوز وارد ایران شدند و در صحرای طبس شن ها آنها را زمین گیر کردند این بار سر کار آنها با سپاه، ارتش و مردم ایران است و خلیج فارس گورستان ابدی آنها می شود.

وی گفت: نیروهای سپاه و ارتش ایران مایه اقتدار نظام، مردمی و محبوب ترین نیروهای مسلح جهان هستند و در جریان سیل اخیر نیز با تمام توان به صحنه آمده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان(عج) و وزارت اطلاعات ادامه داد: در فضای امنیتی همه کشورهای متخاصم برنامه هایی برای زمینگیر کردن انقلاب داشتند که یکی از بارزترین آنها ایجاد نا امنی بوده است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: با این وجود با بیداری و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ایران در جهان پرتلاطم امروز دارای امنیتی بی بدیل است.

وی یادآور شد: داعش در جریان حمله های خود به عراق و سوریه قصد تهاجمی گسترده تر به ایران داشت که با تلاش های نیروهای امنیتی همه توطئه های آنها نقش برآب شد.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در هر زمان این نکته بسیار مهم است که انسان امام خود را بشناسد و بداند که چه انتظاراتی از وی دارد.

وی ادامه داد: انتظار است همه مراکز فرهنگی انتظارات در قبال ساحت مقدس امام زمان (عج) را با اجرای برنامه های غنی فرهنگی در فضای پر از معنویت برآورده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها