امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

هراس آمریکایی‌ها از قدرت سپاه پاسداران

حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» گفت: امروز حشدالشعبی هم خود را سپاه می2داند چنان قدرتی سپاه بدست آورده که آمریکایی‌ها همیشه در هراس هستند.
کد خبر: ۳۴۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 19April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی ارزنده» امام جمعه الیگودرز امروز در خطبه های نماز جمعه  این شهر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تولد امام زمان (عج) اظهار داشت: نیمه شعبان از اعیاد بزرگ شیعیان است که در روایات اسلامی فضیلت احیا و شب زنده داری آن با شب های قدر برابر دانسته شده است.

وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش و 2 اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران و ارتش انقلاب اسلامی امروز به  عنوان نماد دیانت و از خود گذشتگی برای جهانیان شناخته شده اند.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه نیروهای ارتشی و سپاهی در زمان سیلاب با بسیج همگانی به یاری مردم سیل زده  شتافتند و یکباره دیگر اقتدار نظام و وحدت بین ارگان ها و نهاد ها را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: امروز سرهنگ ارتشی در زمان امدادرسانی برای سوار شدن پیرمردها و پیرزنان خم می شود تا آنها پا بر پشت این فرد بگذارند و سوار کامیون شوند کجای دنیا چنین خود گذشتگی را شاهد بوده اید.

امام جمعه الیگودرز سپاهیان اسلام را مایه عزت و اقتدار مسلمانان  دانست و گفت: از زمان تأسیس سپاه کسی تصور نمی کرد که زمانی این نهاد انقلاب اسلامی به گسترده‌ترین نیرویی که حضور فیزیکی را در غرب آسیا دارد، تبدیل شود. 

وی  با بیان اینکه امروز نیروهای «حشدالشعبی» عراق هم خود را سپاه می دانند، گفت: سپاه پاسداران چنان قدرتی بدست آورده که آمریکایی ها همیشه در هراسند و نگران محبوبیت این نهاد انقلابی در بین کشورهای اسلامی هستند.

حجت الاسلام ارزنده  با ابراز تأسف از اینکه وزیر امورخارجه فرانسه اعلام نموده که ما قبل از آمریکا سپاه را در لیست تروریست ها قرار داده ایم، متذکرشد: چرا مجلس و دولتمردان نسبت به این یاوه گوئی ها اقدامی انجام نمی دهند؟

امام جمعه الیگودرز با اشاره به روز جهانی مستضعفین اظهار داشت: روزی امام زمان (عج) ظهور خواهند کرد و مستضعفین وارثان این جهان خواهند شد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات بیان کرد: سربازان گمنام  امام زمان (عج) در  40 سال از امتحانات انقلاب سربلند بیرون آمده اند و همواره در تلاش های شبانه روزی در حفظ امنیت و آسایش مردم نقش اساسی دارند و این نیروهای مخلص  در استان لرستان و در سال گذشته بیش از پنج تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها