امیر نعمتی عنوان کرد؛

تست عملیاتی دستاوردهای جدید نزاجا

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رونمایی دستاوردهای جدید دفاعی در این نیرو گفت: این محصولات تست‌های عملیاتی را در میادین مختلف گذرانده‌اند.
کد خبر: ۳۴۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 20April 2019

تست عملیاتی دستاوردهای جدید نزاجابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم رونمایی و تحویل‌دهی دستاورد‌های دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا اظهار داشت: سازمان جهاد خودکفایی از روز تأسیس منشأ خدمات و برکات بسیاری برای ارتش بوده و امروز نیز دانشمندان و متخصصان بسیاری در این سازمان مشغول طراحی و تولید و ایده پردازی هستند.

سرتیپ نعمتی با بیان اینکه مبنای کار سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیاز‌های احصا شده در بخش عملیات نیروی زمینی است، گفت: دستاورد‌هایی که امروز رونمایی شد، تنها بخشی از دستاورد‌های نزاجا است؛ چراکه بخش قابل توجهی از این تجهیزات دفاعی به جهت ملاحظات امنیتی قابلیت رسانه‌ای شدن ندارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این سامانه‌ها تست‌های عملیاتی را در میادین مختلف گذرانده‌اند، افزود: این دستاورد‌ها در رزمایش‌های مختلف بکار گرفته شده‌اند و مراحل مختلف آزمون عملیاتی را طی کرده و امروز آماده تحویل‌دهی به یگان‌های نیروی زمینی شده‌اند.

وی افزود: امروز تمامی معاونت‌های نیروی زمینی متناسب با نیاز‌های خود پژوهش و تحقیقات انجام و دستاورد‌های جدیدی را به ستاد فرماندهی ارائه می‌دهند.

امیر نعمتی در پایان با اشاره به یاوه‌گویی‌های دشمنان گفت: امروز حفظ وحدت در شعار و عمل از مهم‌ترین کار‌های دشمن‌شکن محسوب می‌شود که همه باید به آن اهتمام داشته باشیم. همچنین باید با تلاش خود در سطح نیرو‌های مسلح دستاورد‌های مورد نیاز را تامین کنیم؛ چراکه قطع وابستگی به دشمن، می‌تواند ما را به امنیت پایدار برساند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار