جشن ولادت امام زمان (ع) در دهدشت برگزار شد

به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب‌الزمان‌ (عج)، جشن بزرگ ولادت در دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 21April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از دهدشت، به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب‌الزمان‌ (عج) جشن بزرگ ولادت در پارک شهید دستغیب شهر دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت در این جشن باشکوه با بیان اینکه نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان مهدی(ع) در ظلمت تاریخ است، اظهار داشت: پیروان قائم آل محمد همانند او اهل قیام و انقلاب هستند.

وی افزود: وقتی نیمه شعبان می‌رسد گل‌واژه‌های ‌انتظار، ظهور، فرج، حکومت جهانی، قسط و عدل، دیدار و مهدی می‌شکفند و شکوفا می‌شوند.

امام جمعه دهدشت ابراز کرد: آخرین وصی پیامبر خدا(ص)، دوازدهمین امام شیعه و چهاردهمین معصوم از خاندان رسالت، حضرت مهدی(ع) در سپیده‌دم نیمه شعبان سال ۲۵۵ هجری در شهر سامرا دیده به جهان گشود و با تولد او انتظار تحقق مژده‌ای که پیامبر خدا و امامان از دو قرن زودتر داده بودند سر آمد و گام او زمین را برکت بخشید.

حسینی عنوان کرد: کشورهای غربی دم از حقوق بشر می‌زنند و مدعی دموکراسی و خدمت به بشر هستند اما در عین حال می‌بینیم که همین کشورهای غربی برای انسان‌های جهان و مستضعفین عالم قتلگاهی درست کردند.

وی ادامه داد: همه این حکومت‌ها و اندیشه‌ها توسط امام عصر ساقط خواهند شد و آن چیزی که بشر به طور کلی منتظر آن است یعنی عدالت، معنویت و معرفت محقق می‌شود و ما باید خود منتظر آن لحظه و آن روز باشیم و آمادگی اخلاقی، اعتقادی، رفتاری، فرهنگی و سیاسی داشته باشیم.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: ظهور او شرایطی دارد که وقتی فراهم باشد و خداوند اذن دهد، آن حضرت در روز جمعه‌ای در مکه و در کنار خانه خدا ظهور می‌کند و تعداد ۳۱۳ نفر از یاران خاص او از سراسر جهان به سرعت خود را به او می‌رسانند و با او بیعت می‌کنند و قیام آغاز خواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه امروزه باید اخلاق‌مان را دینی کنیم و سعی کنیم خودمان را به امام زمان نزدیک کنیم، گفت: راه نزدیکی به مولایمان امام زمان عمل به دستورات خداوند است و رساله‌های مراجع تقلید دستورالعملی است که امام زمان به آن رضایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: از بعد سیاسی وقتی امام ظهور می‌کند با همه حکومت های جبار و ستمگر وارد جنگ می‌شود و امروز نظام جمهوری اسلامی یک تجلی ضعیفی از آن ظهور و حکومت است زیرا ما علیه هیچ کشوری نجنگیدیم اما کشورهای استکباری مدام علیه ما در حال جنگیدن هستند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: آن روزی که امام زمان(عج) میآید آن روز این استکبار جهانی وارد عمل خواهند شد و آن روز ما باید آمادگی فکری، جسمی و فرهنگی لازم را برای مواجهه با استکبار جهانی داشته باشیم.

حسینی ابراز کرد: به حول و قوه الهی آن کسی که پیشگاه و پیشگام جیش‌المهدی‌(عج) است ملت ایران است که تا امروز نشان داده علی‌رغم تمامی هجمه‌هایی که استکبار جهانی علیه آن وارد کرده اما  با تمام قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: دولت آمریکا با تروریست خواندن سپاه پاسداران، اهانت و توهین بزرگی به ملت ایران کرده و آبروی نداشته خودش را برده و کاخ سفید که همیشه مرکز شرارت، سرقت و فتنه است به کاخ سیاه مبدل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار