پزشکیان در پاسخ به تذکر حاجی بابایی:

مصوبه افزایش حقوق کارمندان لازم‎الاجرا است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی بابایی مبنی بر اینکه برخی مدیران دولتی درصدد هستند تا مصوبه افزایش حقوق کارمندان را تمکین نکنند، گفت: قانون شوخی بردار نیست و مصوبه افزایش حقوق کارمندان لازم‎الاجرا است.
کد خبر: ۳۴۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 22April 2019

مصوبه افزایش حقوق کارمندان لازم‎الاجرا استبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، موضوع افزایش حقوق کارمندان مورد بحث  و بررسی نمایندگان قرار گرفت؛ چراکه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ابتدای جلسه امروز گفته بود در حالی که مصوبه افزایش حقوق کارمندان امری اجتناب‌ناپذیر است، اما شاهد هستیم که برخی از مدیران و مسوولان دولتی درصدد هستند تا این مصوبه را به حاشیه کشانده و آن را تمکین نکنند.

وی معتقد بود که هیات رئیسه مجلس باید به شدت این موضوع را پیگیری کند.

حاجی بابایی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و دغدغه‎های مردم اظهار داشت: کارمندان روی حرف و تصمیم مجلس برای دریافت مبلغ ۴۰۰ هزار تومان حساب کرده و برای این مبلغ برنامه‎ریزی کرده‎اند. آنها انتظار داشتند که این میزان مبلغ در حقوق فروردینشان لحاظ شود.

در ادامه این بحث و تبادل نظرها، مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را عهده‎دار است، ضمن تایید اظهارات حمیدرضا حاجی بابایی، با بیان اینکه دولت باید در اجرای این مصوبه اقدام کند، اظهار داشت: نباید به صحبت‎های برخی مدیران و مسوولان دولتی که مخالف اجرای مصوبه افزایش حقوق کارمندان هستند، اعتنا کرد؛ چراکه مصوبه‌های مجلس موضوعی نیست که قابل تغییر و یا عدم اجرا باشد، این مصوبه هم مانند مصوبه‌های دیگر لازم‎الاجرا است و قانون شوخی بردار نیست.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار