به بهانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

«پاسداری» به نشان نیست؛ همه ما پاسداریم

پاسداری از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منحصر به کسانی نیست که لباس سپاه و ارتش بر تن می‌کنند، بلکه همه ملت ایران پای کار هستند و اجازه نخواهند داد که خدشه‌ای به اسلام ناب محمدی که انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از این دین مبین است، وارد شود.
کد خبر: ۳۴۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 22April 2019

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس- مونا معصومی؛ ارزش و اهمیت پاسداری از اسلام را وقتی می‌توانیم درک کنیم که ارزش «اسلام» را فهمیده باشیم؛ چون ارزش پاسداری از هر چیز تناسب مستقیم با ارزش خود آن چیز دارد. دین مقدس اسلام نیز حقیقت گران‌بهایی است که رسول خدا و تمامی ائمه و اولیای الهی جان و زندگی خود را نثار حفظ و پاسداری از آن کرده‌اند و غالبا هم در این راه به شهادت رسیده‌اند. بنابراین، «رسالت» و «پاسداری» دو همراه جدایی‌ناپذیر هستند.

دشمنی با حق و عدالت از همان آغاز بشریت شروع شده و تنها بخش کوچکی از آن در تاریخ ثبت و ضبط شده است، و این توطئه بی‌پایان علیه حق و اسلام را می‌رساند که امروز نیز همچنان این دشمنی و کینه‌ورزی‌ها ادامه دارد.

پاسداری به نشان نیست؛ همه ما پاسداریم

گمنام‌ترین فرزندان امت اسلامی سالهاست که در سراسر جهان اسلام علیه استکبار جهانی که امت اسلامی را نشانه رفته‌اند، در حال مبارزه هستند تا از اسلام ناب محمدی پاسداری کنند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز به عنوان بخشی از سپاه عظیم اسلام در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان به پاسداری از دین مبین اسلام و حفظ تمامیت ارضی کشور اهتمام دارد. به همین دلیل است که آمریکا و اسرائیل تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود را بیشتر از گذشته به کار بسته‌اند.

در همین راستا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از پاسداران در 13 آذرماه 76 می‌فرمایند: «من می‌خواهم به شما عزیزان عرض کنم که سپاه پاسداران و هر پاسدار و هر کسی در غیر کسوت پاسداری که در قبال امانت اسلام و امانت انقلاب، برای خود مسؤولیتی قائل است؛ در زندگی امروز و فردای بشر، برای ارزش‌های اسلامی نقش قائل است، باید توجه کند که با پایان یافتن جنگ، کار پایان نیافت؛ با گذشت یک دهه و دو دهه از پیروزی انقلاب، تلاش خاتمه نیافت. دلیل واضح هم این است که دشمنی‌ها و عوامل مزاحم و معارض با این حرکت صلاح و فلاح، تمام نشده است.»

کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان درخشان و پرفروغ است؛ «صدام» تصور نمی‌کرد که جمهوری اسلامی ایران با تشکیل سپاه پاسداران و با کمک سایر نیروهای مسلح آرزوهای بی‌پایان وی را در مورد ایران به زباله‌دان تاریخ بیندازد؛ البته این پیروزی تنها دستاورد درخشان سپاه نیست، بلکه این نهاد انقلابی و اسلامی دستاورد فرا مرزی نیز دارد. روزی که کشورهای منطقه با بحران روبرو شدند، این مستشاران نظامی سپاه بودند که دعوت رسمی مقامات این کشورها را پذیرفتند و به یاری‌ آنها شتافتند و گروهک تروریستی داعش را از بین بردند.

تحلیلگران نظامی بر این باورند که این نهاد انقلابی و اسلامی در تحقق اهداف و حفظ آرمان‌های خود به حدی موفق بوده است که آمریکایی‌ و صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده است؛ بر همین اساس است که اخیرا آمریکایی‌ها مصادف با روز «پاسدار» نام سپاه پاسداران را در لیست گروهک‌های تروریستی قرار دادند که این امر نشان می‌دهد آمریکا توان مقابله با سپاه پاسداران را ندارد؛ چون سپاه قدرتمند است و قدرتمند خواهد ماند.

پاسداری به نشان نیست؛ همه ما پاسداریم

از سوی دیگر چون حجم خراب‌کاری‌ها و دفاع از گروهک‌های تروریستی توسط آمریکایی‌ها برای افکار عمومی جهان علنی شده است، محبوبیت یانکی‌ها در سطح جهان نیز کاهش پیدا کرده و هرکاری هم انجام دهند، نمی‌توانند خودشان را از تروریست‌ها مبرا کنند.

بنابراین، آمریکایی‌ها تاب نمی‌آورند نیروهایی که با جان و دل از تمامیت ارضی کشورشان دفاع می‌کنند و در بحران‌هایی همچون سیل و زلزله به همراه سایر نیروهای مسلح به کمک مردم‌شان می‌شتابند و در خط مقدم مبارزه با تروریست‌ها قرار دارند، را تحمل کنند و چاره را تنها در این می‌بینند که این نهاد انقلابی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند.

پاسداری به نشان نیست؛ همه ما پاسداریم

در پایان باید گفت که مقامات آمریکایی بدانند، پاسداری از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منحصر به کسانی نیست که لباس سپاه و ارتش بر تن می‌کنند، بلکه همه ملت ایران پای کار هستند و اجازه نخواهند داد که خدشه‌ای به اسلام ناب محمدی که انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از این دین مبین است، وارد شود. چون همه ما پاسداری و دفاع از دین مبین اسلام را وظیفه همگانی و پیروی از سیره امام حسین (ع) را تکلیف همه محبان اهل بیت علیهم السلام می‌دانیم و همچنین بر این موضوع واقف هستیم که تداوم پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در صورتی ممکن است که تک‌تک ما پاسدار اسلام و قرآن و کشور باشیم که هستیم و خواهیم بود و در این راه اجازه نخواهیم داد که کمترین آسیبی به آرمان‌های به حق‌مان وارد شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها