دباغ مقدم در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

حضور تیم‌های واکنش سریع بهداشت و درمان ارتش در مناطق سیل‌زده

معاون فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا از حضور تیم‌های واکنش سریع بهداشت و درمان در مناطق سیل‌زده کشور و کنترل آب و غذای ساکنان این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 22April 2019

حضور تیم‌های واکنش سریع بهداشت و درمان در مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دکتر «آراسب دباغ مقدم» معاون فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های اداره بهداشت و درمان ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته سلامت جمهوری اسلامی ایران و برای اینکه بخشی توانمندی‌های بهداشتی نیروهایمان را در حوزه پیشگیری و جلوگیری از بیماری‌ها اعم از واگیردار و کنترل‌های محیطی آب و غذا، بهداشت روان، بهداشت دهان و دندان و آموزش بهداشت نشان دهیم، افتتاح شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه همراه با خدمات‌رسانی به خانواده‌های کوی سازمانی است، که این عزیزان می‌توانند در مدت یک هفته به این مجموعه مراجعه کنند و سلامت بهداشت و روان خود را پایش کنند.

دباغ مقدم در خصوص خدمات‌رسانی به شهرهای سیل‌زده گفت: ما در حوزه بهداشت، تیم‌های واکنش سریع بهداشتی را از چهار نیرو به سرعت به مراکز حادثه گسیل داشتیم. همچنین بهداشت آب مناطق سیل‌زده در اکثر شهرهای سیل‌زده به ما سپرده شده بود، که الحمدلله این ماموریت با موفقیت به انجام رسید.

معاون فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا گفت: هم‌اکنون در لرستان و خوزستان تیم‌های واکنش سریع ما حضور دارند و مشغول ارائه خدمات در زمینه بهداشت آب و غذا هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها