نریمانی:

عواید نشر شاهد از نمایشگاه کتاب به هم‌وطنان سیل‌زده اختصاص دارد

مدیر‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید گفت: نشر شاهد با حضور در سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، عواید این دوره را به هموطنان سیل‌زده اختصاص می‌دهد.
کد خبر: ۳۴۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ - 23April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از آنا، هر ساله با فرارسیدن اردیبهشت ماه شور و شوق حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از سوی ناشران، نویسندگان و فعالان عرصه ادبیات و کتاب به وضوح قابل رؤیت است. به طبع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، دانشجویان، اهالی کتاب و کتاب‌خوانی نیز این فرصت را برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز خود مغتنم می‌شمارند و با حضوری فعال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از فعالیت ناشران و نویسندگان مطلع می‌شوند.

یکی از ناشران فعال در حوزه ادبیات پایداری، ایثار و شهادت، نشر شاهد است. نشر شاهد به عنوان یکی از ادارات زیر مجموعه معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید، در حوزه انتشار کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت و ادبیات پایداری، فعالیت‌های مستمر و چشم‌گیری دارد. نشر شاهد در سال‌های گذشته با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، توانسته است در چندین نوبت به‌عنوان نشر برتر و همچنین غرفه برتر شناخته شود.

رحیم نریمانی در خصوص حضور نشر شاهد در سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفت‌وگویی اظهار داشت: اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و به صورت خاص نشر شاهد با توجه به تجربیات حضور خود در دوره‌های گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب، در سی‌ودومین دوره این نمایشگاه با تمام توان و تجربیات خود ورود خواهد کرد. نشر شاهد با برنا‌مه‌ریزی کارشناسی شده، اقدامات جدیدی را در این دوره از نمایشگاه انجام خواهد داد.

مدیر کل مرکز اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را جهت آماده‌سازی غرفه نشر شاهد انجام داده‌اند و بحمداللّه ما شاهد نتایج رضایت بخشی از طراحی تا اجرای غرفه نشر شاهد هستیم. در غرفه نشر شاهد جهت اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر ستاد خبری را تدارک دیده‌ایم تا در انتقال خبر‌های نشر شاهد در طول برگزاری نمایشگاه و انجام مصاحبه با افراد فعال در حوزه ادبیات دفاع مقدس و پایداری فعالیت حرفه‌ای داشته باشند. بنده نیز به‌عنوان مدیر کل انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در غرفه نشر شاهد و ستاد خبری پاسخگوی تمام سؤالات اصحاب رسانه خواهم بود.

وی اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب، بخشی را برای تفأل به وصایای شهدا اختصاص دادیم، به این‌صورت که مراجعه‌کنند‌گان با ورود مشخصات خود در سیستم تفأل به وصایای شهدا، گوش جان را به نامه‌ای از بهشت می‌سپارند و به وصیت‌نامه شهدا تفأل می‌زنند و پاسخ خود را می‌گیرند، همکاران ما نیز با پرینت گرفتن این تفأل، نامه‌ای از بهشت را به مراجعه‌کنندگان تقدیم می‌کنند. یکی دیگر از خدمات فرهنگی که توسط نشر شاهد در غرفه انتشارات بنیاد شهید ارائه می‌شود، عکس‌های یادگاری با تمثال شهدا و سرداران شهید دفاع مقدس است. عکس‌های گرفته شده با تمثال شهدا در همان محل غرفه چاپ و تقدیم عزیران خواهد شد.

نریمانی یادآور شد: نشر شاهد در سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، آثار فاخری همچون کتاب اعلام شهدای تمام استان‌ها را ارائه خواهد کرد، این کتاب به‌صورت الکترونیکی عرضه می‌شود. نشر شاهد در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز مانند دوره‌های قبل در محل غرفه خود پذیرای نویسندگان و شاعران عرصه دفاع مقدس خواهد بود و حاضران می‌توانند در خصوص آثار این نویسندگان با آن‌ها تبادل نظر کنند. اثر دیگری که در غرفه نشر شاهد عرضه خواهد شد؛ کتاب الکترونیکی حاوی وصیت‌نامه‌های شهدای گرانقدر است.

وی تأکید کرد: نشر شاهد عواید فروش تمام محصولات فرهنگی خود در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را به همو‌طنان سیل‌زده اختصاص خواهد داد، تا گامی هرچند کوچک را در جهت رفع مشکلات این عزیزان برداشته باشد. از این‌رو نشر شاهد از تمام هم‌و‌طنان و عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت دعوت می‌کند ضمن دیدار از غرفه نشر شاهد با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده از محصولات این انتشارات استفاده‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار