مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

ضرورت تبعیت از فرامین رهبری رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی است

«عظیم ابراهیم‌پور» گفت: ضرورت تبعیت از فرامین رهبری، رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی است و برای حرکت در مسیر امام زمان (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.
کد خبر: ۳۴۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 25April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «عظیم ابراهیم‌پور» مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و راوی دفاع مقدس امروز در اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی «شمیم شهادت» در سالن اجتماعات اداره‌کل کتابخانه‌های استان سمنان با اشاره به نقش جوانان انقلابی در حفاظت و حراست از کشور اظهار داشت: با تلاش این جوانان 40 سال انقلاب از مهلکه‌ها نجات پیدا کرد و به نقطه‌ای رسید که امروز برای خیلی‌ها غیرقابل باور است.

ابراهیم‌پور با اشاره به ضرورت الگو گرفتن از جوانان شهیدی همچون «کاظم عاملو» عنوان کرد: جوانانی چون این شهید والامقام نصرت‌هایی بودند که خداوند به انقلاب عطا فرمود و امروز هم انقلاب نیازمند یاران زاهد است.

وی به ضرورت تبعیت از فرامین رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: برای حرکت در مسیر امام زمان (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به ویژگی‌های بارز جوان انقلابی بیان داشت: این ویژگی‌ها توسط نایب ‌امام زمان (عج) تعریف شده و کسانی که حامی مستضعفان و پابرهنگان هستند، مصداق بارز جوان انقلابی و افرادی که طرفدار حقوق‌های نجومی، سرمایه‌داری و رانت و... هستند، به تعبیری غیرانقلابی محسوب می‌شوند.

ابراهیم‌پور حمایت از محرومان و مستضعفان را امری ضروری و وظیفه‌ای شرعی برشمرد و گفت: همه باید در مسیری حرکت کنیم که عزت و آبرویمان صرف حمایت از محرومان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها