با انتشار بیانیه‌ای اعلام شد؛

شهادت بسیجی کردستانی توسط ضد انقلاب بی پاسخ نمی‌ماند

سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت بسیجی کردستانی از سوی ضد انقلاب بی‌پاسخ نمی‌ماند.
کد خبر: ۳۴۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 26April 2019

شهادت بسیجی کردستانی توسط ضد انقلاب بی پاسخ نمی‌ماندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، سپاه بیت‌المقدس کردستان در پی شهادت یکی از بسیجیان کامیارانی توسط اشرار مسلح وابسته به ضد انقلاب، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بار دیگر دستان به خون آغشته تروریسم بین‌الملل و حامیان خبیث آنان در منطقه، از آستین مزدوران پست و فرومایه عناصر ضد انقلاب بیرون آمد و یکی از بسیجیان غیور کُرد مدافع مرز‌های عزت و شرف میهن اسلامی ما را به شهادت رساند. این حرکت مذبوحانه در ادامه عناد و کینه‌ورزی استکبار جهانی با ملت عزتمند ایران صورت گرفته است، غافل از این ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

ما سپاهیان و بسیجیان استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بسیجی دلاور به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده معظم و معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور استان کردستان، بر تداوم راه امام راحل و شهدای عزیز و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان تاکید می‌نماییم و اعلام می‌کنیم این حرکت بی پاسخ نخواهد ماند.»

بنا بر این گزارش، در جریان تیراندازی اشرار مسلح در روز چهارشنبه «ناصر دورویی» از بسیجیان شهرستان کامیاران به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها