امام جمعه موقت اهواز:

فعالیت شدید دشمن در فضای مجازی در جریان سیل/ ایثارگری مردم توطئه‌ دشمن را خنثی کرد

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: دشمن در جریان سیل اخیر در فضای مجازی به شدت فعال بود و قصد داشت تلاش‌های مردم برای مهار سیلاب و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده را کمرنگ جلوه دهد؛ اما ایثارگری مردم برای کمک به هموطنان خود توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۳۴۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 26April 2019

تروریست خواندن سپاه، چیزی غیر از رسوایی برای آمریکا به دنبال نخواهد داشت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید ابوالحسن حسن‌زاده» در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز، اظهار داشت: مجموع آن‌چه که در سیلاب اخیر خوزستان رخ داد، در چند دهه گذشته بی‌سابقه بود و اگرچه خسارت‌هایی را به دنبال داشت؛ اما برکت‌های بارندگی‌ها بیش از آسیب‌های آن بود.

وی افزود: اکنون سیلاب فروکش کرده و زمان بازسازی فرارسیده است؛ لذا باید تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان در این عرصه با تمام ظرفیت برای کاهش آلام مردم وارد میدان شوند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: موضوع سیل خوزستان نیازمند ریشه‌یابی دقیقی است که به تازگی رییس جمهوری بررسی علمی آن را برعهده دانشگاه تهران گذاشته است تا چرایی وقوع این سیلاب و آسیب های اجتماعی ناشی از آن به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسن‌اده تصریح کرد: باتوجه به این‌که بسیاری از روستاها در سیل اخیر خسارت‌های جدی دیده‌اند، جانمایی محل جدید برای این روستاها در اولویت قرار گیرد تا بار دیگر با بارندگی‌هایی به این میزان، متحمل خسارت‌های سنگین نشویم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: استاندار خوزستان، معاونان استانداری، دستگاه‌های خدمت‌رسانی نظیر آب، برق و جمعیت هلال احمر و همچنین نیروهای مسلح، در کنار گروه‌های جهادی و مردمی از روزهای ابتدایی سیلاب در استان به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ادامه داد: دشمن در جریان سیل اخیر در فضای مجازی به شدت فعال بود و قصد داشت تلاش‌های مردم برای مهار سیلاب و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده را کمرنگ جلوه دهد؛ اما ایثارگری مردم برای کمک به هموطنان خود توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان سپاه پاسداران را با کمال پررویی در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند؛ اما حمایت خود و سعودی‌ها را از تروریسم نادیده گرفتند که بی‌شک این تصمیم غیر از رسوایی، چیزی برای آن‌ها به‌دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار