امام جمعه بروجرد تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل گروه‌های امر به معروف برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: برای مبارزه با بدحجابی، گرانفروشی و احتکار لازم است گروه‌هایی ایجاد شوند و برای تذکر اقدام کنند.
کد خبر: ۳۴۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 26April 2019

براه اندازی گروه‌های امر به معروف برای مبارزه با بدحجابی، گرانفروشی و احتکاره گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز و در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به تشدید تحریم‌های نفتی آمریکایی‌ها علیه کشورمان اظهار داشت: آمریکا به دنبال تشدید تحریم‌های نفتی است اما امروز دنیا آمریکا را همراهی نمی‌کند؛ چراکه می‌دانند آمریکا رو به نابودی  و در حال تبدیل شدن به یک طبل توخالی است.

وی اضافه کرد: 37 نفر در عربستان را به جرم حقگویی گردن می‌زنند و آمریکا از این اقدام عربستان حمایت می‌کند و معلوم نیست سازمان حقوق بشر کجاست و چرا سکوت اختیار کرده است.

وی با اشاره به روز کارگر، گفت: کارگران در مکتب اسلام جایگاه ویژه‌ای دارند و پیامبر (ص) جایگاه کارگران را والا توصیف کرده‌اند؛ اما متاسفانه برخی از مسوولان به پشت میز نشینی افتخار می‌کنند در حالی که کارگران در تولید بسیار نقش دارند.

وی با اشاره به 12 اردیبهشت و روز معلم بیان کرد: آیت‌الله مطهری انسان کامل و ربانی بود و دنبال این بود که چه کارهایی نیاز است و انجام می‌دادند و کتاب داستان راستان می‌نویسد و آنچه جامعه نیاز دارد را انجام می‌دهد به طوری که آثار زیادی از شهید مطهری باقی مانده است و به تکلیف به خوبی عمل می‌کرد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات بیت‌المقدس گفت: رزمندگان در عملیات‌های مختلف نشان دادند برای دین می‌جنگند و اعتقاد به دین و اخلاص از آنها افرادی ساخته بود که در دل دشمن وحشت انداخته بود.

به گفته وی، ساخت و تولید سه نوع موشک حیدر، قمر بنی هاشم (ع) و دهلاویه هواپایه توسط هوانیروز توفیق بزرگی است که فرزندان این سرزمین به ارمغان آوردند.

خطیب جمعه بروجرد با بیان اینکه شوراها در کاهش مشکلات مردم نقش مهمی دارند، افزود: شوراهای شهر و روستا برای رفع مشکلات مردم انتخاب شدند و انتظار داریم رصد و پیگیری کنند و برای رفع مشکلات شهری به شهردار و فرماندار کمک کنند.

حجت‌الاسلام حسینی از تشکیل گروه‌های امر به معروف به منظور کاهش مشکلاتی همچون گرانفروشی و احتکار کالا خبر داد و اضافه کرد: برای مبارزه با بدحجابی، گرانفروشی و احتکار لازم است این گروه‌ها ایجاد شوند و برای تذکر اقدام کنند؛ لذا از داوطلبان در این خصوص ثبت نام به عمل خواهد آمد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی گفت: در این طرح هر مسجد کمک‌های مردمی و خیرین را جمع‌آوری می‌کند تا به همراه سایر مبالغی که دولت در نظر گرفته بتوانند منازل سیل‌زدگان را بسازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها