سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-55/ سردار دهقان در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت پرداختن به ادبیات جنگ/ حضور آحاد مردم باعث پیروزی در دفاع مقدس شد

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران ضمن تاکید بر ضرورت پرداختن به ادبیات دفاع مقدس، گفت: حضور آحاد مردم باعث پیروزی در دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۳۴۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ - 30April 2019

اهمیت پرداختن به ادبیات جنگ/ حضور آحاد مردم باعث پیروزی در دفاع مقدس شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عصر امروز از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

وی در بخش عمومی نمایشگاه از انتشارات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بازدید کرد و سپس پس از حضور در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در جریان آخرین کتاب‌های این حوزه قرار گرفت.

سردار دهقان در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس درخصوص اهمیت انتشار آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: در این هشت سال مردم از همه اقشار و همه صنوف با تمام توانشان به دفاع از سرزمین، دین، مکتب و نظام در مقابله با تهاجمی که همه دنیا آن را حمایت، فرماندهی و مدیریت می‌کرد، ایستادند.

وی افزود: این حضور همه جانبه مردم منجر به پیروزی ملت بزرگ ما شد و یک فصل جدیدی از تاریخ و عظمت و افتخار در تاریخ ملت ما به وجود آورد. چون ما قبل از دوران دفاع مقدس هربار که در هر جنگی به هر کیفیتی ورود پیدا کردیم بخشی از سرزمینمان را از دست دادیم.

سردار دهقان تاکید کرد: تنها بخشی از تاریخ که ما در آن هشت سال جنگ و در مقابل همه دنیا ایستادیم و تمامیت ارضیمان را حفظ کردیم و نظام سیاسی‌مان را محکم‌تر کردیم متعلق به این دوران از تاریخ است که به دلیل حضور مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت پرداختن به ادبیات جنگ به علت اهمیت حفظ دستاوردهای ما در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار