سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-۱۰۱/

«بابا کی می‌آیی؟» پرفروش نمایشگاه کتاب تهران شد

کتاب «بابا کی می‌آیی؟» با پنج بار چاپ مجدد یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب نمایشگاه کتاب تهران شد.
کد خبر: ۳۴۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 04May 2019

«بابا کی می‌آیی؟» پرفروش نمایشگاه کتاب تهران شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «بابا کی می‌آیی؟» که از پرفروش‌های نمایشگاه نهم ملی دفاع مقدس بود، در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز با استقبال خوب بازدید کنندگان روبرو شد.

این کتاب شامل روایت دختران چشم به راه، زندگینامه و خاطرات شهید جاویدالاثر «محمود میرافضلی» در ۲۳۲ صفحه است که انتشارات گرا آن را منتشر کرده و به دلیل داستان واقعی و محتوای تاثیرگذار در مدت هفت ماه پنج مرتبه تجدید چاپ شده است.

در نگاه کلی محتوای کتاب شامل دو بخش زندگینامه و خاطرات شهید «محمود میرافضلی» در مدت سی سال زندگی است که شامل معرفی زادگاه، آداب و رسوم، بازی‌های کودکی، تحصیل، شغل، مبارزات انقلابی، حضور در حبهه، مفقودالاثری و ... می‌باشد.

بخش دوم روایتی از انتظار ۳۶ ساله دختران چشم به راه او می‌باشد. دلنوشته‌ها، نامه‌ها و احوالات آن‌ها و سایر احساسات خواندنی دختران منتظر، مادر، همسر و بازماندگان که در حقیقت در اقدامی نو، رنج خانواده شهدای مفقودالاثر را بیان می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«پدر عزیرم سلام! من فاطمه دختر بزرگ تو هستم، که در غم نداشتن پدری مهربان و دلسوز می‌سوزم. من زیاد تو را ندیده‌ام، و چیزی از تو به یاد نمی‌آورم.

باباجان! وقتی چشم‌هایم را باز کردم بچه بودم و چیزی نمی‌فهمیدم. اما در همان مراحلی که توانستم معنی محبت را بفهمم، به خدای مهربان پیوستیی و من نتوانستم محبت پدر را احساس کنم و از مهر و محبت پدر بی نصیب شدم. بعضی از دوستان و هم رزمانت می‌گویند: شهید شده‌ای، اما بعضی دیگر می‌گویند که تو زخمی شده‌ای و احتمال دارد اسیر شده باشی، ما نمی‌دانیم که حرف کدامیک را باور کنیم.

باباجان: مامان چقدر انتظار بکشد و اشک بریزد؟ خواهر کوچکم سمیه نیز با آنکه تو را ندیده، اما خیلی غصه می‌خورد...»

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار