در دیدار سردار غیب‌پرور با مسئول سازمان ثبت اسناد مطرح شد؛

ظرفیت‌های بسیج می‌تواند در اختیار سازمان ثبت اسناد قرار گیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌ها و استعداد‌های نهفته‌ای در بسیج وجود دارد که می‌تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۴۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 12May 2019

ظرفیت‌های بسیج می تواند در اختیار سازمان ثبت اسناد قرار گیردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که صبح امروز صورت گرفت، در خصوص همکاری بسیج در حوزه‌های مختلف با سازمان ثبت اسناد، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و استعداد‌های نهفته‌ای در بسیج وجود دارد که می‌تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد و بسیج آماده همکاری و تعامل با این سازمان است.

خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با اشاره به خدمات این سازمان به مردم گفت: در حال حاضر ۴۸۰ واحد ثبتی با بیش از ۱۶ هزار نفر کارکنان مشغول خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمادگی لازم در راستای همکاری و تعامل با بسیج در زمینه‌های مختلف را دارد.

همچنین مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان هم بیان داشت: سازمان بسیج حقوق دانان آمادگی دارد در موضوع کاداستر و دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه، فارغ التحصیلان حقوق که دارای سابقه بسیج هستند را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی کند.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد که کارگروهی بین معاونین سازمان ثبت و اسناد کشور با معاون مهندسی سپاه در خصوص همکاری و تعامل در راستای خدمات و تمهیدات کاداستر صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها