فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین:

انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات همانند صخره‌ای محکم و شکست‌ناپذیر است

سرهنگ «مرادعلی بیژنوند» گفت: با توجه به آمادگی بالای نیرو‌های مسلح، دشمن هیچگاه جرأت تهدید سخت علیه کشورمان را به خود نخواهد داد؛ چرا که می‌داند انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات همانند صخره‌ای محکم و شکست‌ناپذیر است.
کد خبر: ۳۴۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 19May 2019

سرهنگ «مرادعلی بیژنود» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: بایستی با استفاده از ظرفیت های بزرگ دفاع مقدس و انتقال و نشر آن به نسل های امروزی، دلاوری ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال جنگ علیه باطل را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی ادامه داد: فعالیت های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بسیار گسترده است و خوشبختانه با حضور امیر «پیری» این مجموعه بخوبی برای سایر ارگان ها و مدیران کل تبیین شده است.

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین افزود: در حمایت از این مجموعه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و با تمام وجود در کنار برادران حفظ آثار خواهیم بود چرا که کارهای این عزیزان موجب روحیه بخشی مضاعف فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مسئول در ادامه با اشاره به شهدای بزرگ و شاخص استان قزوین افزود: بزرگانی چون شهید بابایی، شهید لشگری، شهید حسن پور، برادران شهید پرویز، شهید اللهیاری و... به ما درس ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان دادند و با دادن جان خود به نسل جوان امروز آموختند که نباید هیچگاه پشت نظام و انقلاب را خالی کنیم.

انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات همانند صخره ای محکم و شکست ناپذیر است

انقلاب اسلامی همانند صخره‌ای محکم و شکست ناپذیر در مقابل تهدیدات دشمن

سرهنگ بیژنوند در ادامه با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه کشورمان افزود: با توجه به آمادگی بالای نیروهای مسلح دشمن هیچگاه جرأت تهدید سخت علیه کشورمان را به خود نخواهد داد؛ چرا که می داند انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات همانند صخره ای محکم و شکست ناپذیر است.

وی تصریح کرد: وقتی رژیم غاصب صهیونیستی با چند موشک کوچک نیروهای مقاومت در غزه عقب نشینی می کند و به پناهگاه فرار می کنند، قطعا می داند موشک های دوربرد ایران چگونه آنان را در چند ساعت نابود خواهد کرد.

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: توانایی نیروهای مسلح ایران اسلامی منسجم و متناسب با امکانات روز دنیاست و مردم عزیز بدانند دشمن هیچگاه جرأت حمله به ایران را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار