در اولین نشست بهارانه «ترنم قلم» کتابخانه گلستان؛

رمان «تحریر دیوانگی» نقد می‌شود

هفتاد و دومین نشست ادبی «ترنم قلم» فرهنگسرای گلستان، به نقد و بررسی کتاب «تحریر دیوانگی» اختصاص خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 12May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رمان «تحریر دیوانگی» نوشته مهدی زارع در اولین نشست بهارانه «ترنم قلم» با حضور فهیمه جعفری و محمدرضا گودرزی نقد و بررسی می‌شود. در این نشست، این مجموعه داستان معرفی و بررسی شده و علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را پیرامون این کتاب از نویسنده و منتقدین بپرسند.

رمان «تحریر دیوانگی» تولید موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب است که در قطع رقعی و در شمارگان یک‌هزار نسخه توسط انتشارات شهرستان ادب در 143 صفحه و سال 1397 با قیمت 18 هزار تومان منتشر شده است. این رمان زندگی مردی را از کودکی تا بزرگسالی روایت می‌کند. مردی که کودکی‌اش در یک پرورشگاه گذشته و نگاهی عجیب و خاص به زندگی خود دارد. این مرد بی‏‌خانمان و درمانده در شهر، ناگهان صاحب خانه‌‏ای بزرگ و ملک و املاک فراوان در روستا می‌‏شود.

رمان «تحریر دیوانگی» نقد می‌شود

نشست نقد و بررسی رمان «تحریر دیوانگی» عصر روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گستان واقع در نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان برگزار می‌شود. حضور علاقه‌مندان در این برنامه برای عموم آزاد است.

نشست‌های «ترنم قلم»، مجموعه جلسه‌های نقد و بررسی کتاب است که به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود و تاکنون بسیاری از نویسندگان نام‌آشنای کشور همراه با کتاب‌های خود در این نشست‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار