سردار قنبری خبر داد؛

کشف دو تُن و 605 کیلو مواد افیونی در «سراوان»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ در سراوان و کشف دو تُن و 605 کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 12May 2019

کشف دو تُن و 605 کیلو مواد افیونی در «سراوان»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این عملیات اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مناطق مرزی شهرستان سراوان دست یافتند.

وی افزود: در این عملیات که تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان سراوان، سیب و سوران حضور داشتند، پس از 12 ساعت کمین در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان؛ ساعت 03:00 بامداد روز گذشته محموله مواد مخدر را که با سه دستگاه تویوتا با سرعت بالا در حرکت بود را شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: رانندگان این خودروها بدون توجه به دستور ایست به سمت مرز تغییر مسیر دادند که تکاوران پلیس پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با آن‌ها درگیر شدند.

وی بیان داشت: پس از یک ساعت درگیری سوداگران مرگ با توجه به آتش پرحجم ماموران انتظامی با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه قاچاقچی در بازرسی از خودرو‌ها دو تن و 425 کیلوگرم تریاک، 32 کیلو و 400 گرم مرفین، 23 کیلو و 400 گرم حشیش، 2 کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین و 122 کیلو و 448 گرم سایر مواد مخدر، دو قبضه کلاش، هفت تیغه خشاب، 131 فشنگ جنگی و یک قبضه آر پی جی به همراه هفت گلوله کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار