محسن جوادی از تداوم عرضه کاغذ به ناشران خبر داد

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تداوم عرضه کاغذ به ناشران بعد از برگزاری سی ودومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 13May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عرضه کاغذ برای انتشار کتاب به ناشران در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: به روال سال گذشته عرضه کاغذ برای انتشار کتاب ادامه داشته و این روند حتی در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هم انجام ‌شد.

وی ادامه داد: عرضه کاغذ به ناشران در روزهای بعد از نمایشگاه هم تداوم داشت و هیچ گونه وقفه‌ای در کار پیش نیامده تا ناشران بتوانند در این حوزه با مشکل کمتری به تولید و انتشار کتاب بپردازند.

جوادی با اشاره به تاثیر عرضه کاغذ با ارز دولتی در عرصه نشر گفت: بسیاری از ناشران حرفه‌ای و فعال کشور توانستند با استفاده از کاغذ با ارز دولتی به فعالیت خود ادامه دهند چنانکه در بازدید مسئولان از نمایشگاه کتاب تهران این نکته توسط ناشران مورد اشاره قرار گرفت.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره روند عرضه و توزیع کاغذ در حوزه نشر توضیح داد: عرضه و توزیع کاغذ مربوط به این حوزه توسط صنف نشر انجام می شود به این صورت که ناشران متقاضی، درخواست خود را در سامانه‌ای که به این منظور تعریف شده وارد می کنند و پس از بررسی در صورت تائید کاغذ مورد نیاز به ناشر تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها