مدیرکل راهداری مازندران عنوان کرد؛

خسارت سیل به هزار و ۲۷۸ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران

«عباسعلی نجفی» با اشاره به خسارت سیل اخیر در مازندران گفت: سیل به هزار و ۲۷۸ کیلومتر از راه‌های روستایی خسارت زد.
کد خبر: ۳۴۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ - 15May 2019

خسارت سیل به هزار و 278 کیلومتر از راه‌های روستایی مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباسعلی نجفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز در نشست خبری به خسارت‌های سیل اخیر در مازندران  اشاره کرد و اظهار داشت: سیل به یک هزار و 278 کیلومتر از راه‌های روستایی خسارت زد و 60 پل هم بر اثر سیل تخریب شد.

نجفی خسارت سیل به راه‌ها و ابنیه مازندران را  سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و با بیان اینکه تاکنون 100 میلیارد ریال اعتبار از بودجه استانی و ملی برای جبران خسارت اختصاص داده شد، آن را کافی ندانست و افزود: در حوزه بازسازی راه‌های اصلی به اعتبار ملی نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رانش جاده‌ها پس از سیل پرداخت و خاطرنشان کرد: هزار و 890 کیلومتر از راه‌ها و 475 نقطه دچار رانش و ریزش شده است.

وی با بیان اینکه موقتا راه ها و نقاط رانشی باز است ابزار امیدواری کرد با تخصیص اعتبار ملی برای بازسازی راه‌ها اقدام شود.

مدیرکل راهداری مازندران به فرسودگی ماشین آلات راهداری اشاره و با بیان اینکه 30 درصد از این ماشین آلات فرسوده و نیازمند تعمیر هستند، متذکر شد: 80 دستگاه ماشین الات راهسازی را از بخش خصوصی اجاره کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار