فرمانده سپاه کربلا در مازندران:

توسعه بیمه روستاییان گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است

سردار «محمدحسین بابایی» خواستار استفاده از ظرفیت فرهنگی، اجتماعی پایگاه‌های بسیج برای تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی در استان شد و گفت: توسعه بیمه روستاییان گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است.
کد خبر: ۳۴۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ - 15May 2019

توسعه بیمه روستاییان گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان به مجموعه اقدامات سازمان بسیج سازندگی و بسیج مستضعفین در نقاط مختلف استان اشاره کرد و با ارائه پیشنهاداتی برای افزایش همکاری‌ها اظهار داشت: ورود بسیج در امر اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن فرهنگ بیمه اجتماعی می‌تواند به گسترش چتر حمایتی و فراگیر شدن خدمات صندوق کمک کند.

وی افزود: همکاری سپاه کربلا با بیمه روستاییان و عشایر برای توسعه این بیمه و ارائه خدمات به بسیجیان و روستاییان امری ضروری است.

«محمد ابراهیمی» مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان با اشاره به سرویس اجتماعی صندوق به روستائیان و عشایر از پوشش حدود 94 هزار خانوار مازندرانی زیر چتر بیمه روستایی و عشایری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از چهار هزار خانوار مازندرانی مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بوده و از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند.

وی هدف از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و افزود: بیمه شدگان می‌توانند از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال بیمه‌ای برخوردار شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با بیان اهداف مشترک صندوق و سازمان بسیج در روستاها و مناطق عشایری در زمینه توانمندسازی روستائیان، کاهش فقر و مبارزه با تبعیض بین جامعه شهری و روستایی و برقراری عدالت اجتماعی یکسان در مناطق کم برخوردار افزود: همکاری نهادهای فرهنگی و اجتماعی در معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخورداری افراد ذی‌نفع از طرح‌های حمایتی نظام بسیار حائز اهمیت و کمک کننده است.

وی خواستار استفاده از ظرفیت فرهنگی، اجتماعی پایگاه‌های بسیج برای تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی در استان شد و بیان کرد: توسعه بیمه روستاییان گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار