در آستانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

تجدید میثاق مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه قضائی با شهداء

در آستانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیران دستگاه‌های قضائی و اجرایی شهر کرمان، در گلزار شهدای کرمان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۴۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 16May 2019

به گزارش دفاع‌پرس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان در آستانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های قضائی و اجرایی شهر کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

این مراسم که به دعوت سردار «محمدرضا حسنی سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان و با حضور «عباس تقی زاده»، مدیر کل روابط عمومی استانداری، «محمد بصیریان» مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در دستگاه های مختلف قضائی و اجرایی شهر کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان شهیدان «عبدالمهدی مغفوری» و «محمد طائی» را شهدای شاخص روابط عمومی برشمرد و به بیان فضائل و ویژگی‌های این شهدای گرانقدر پرداخت و در ادامه با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بر اساس این گزارش، نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسؤلان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها