جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

حماسه فتح خرمشهر الگویی برای جبهه مقاومت است

سرهنگ ابوالقاسم چمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حماسه فتح خرمشهر الگویی برای جبهه مقاومت و به عنوان سرمشق تاریخی برای تمامی انسان های آزادی خواه است.
کد خبر: ۳۴۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 16May 2019

حماسه فتح خرمشهر الگویی برای جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «ابوالقاسم چمن» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر درس عبرتی برای تمام تاریخ شده است، گفت: از فتح خرمشهر می‌توان درس ایستادگی، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را فراگرفت.

سرهنگ چمن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: گزینه اصلی ما برای اعتلای نظم و مقابله با دشمنان و همچنین عبور از شرایط فعلی، ایستادگی و مقاومت است زیرا با مقاومت می توان ارزش ها را حفظ کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی حماسه فتح خرمشهر را الگویی برای جبهه مقاومت خواند و افزود: فتح خرمشهر به عنوان سرمشق تاریخی برای تمامی انسان های آزادی خواه است.

وی اظهار کرد: فرمول پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمن همواره ایستادگی و مقاومت است و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید باعث پیشرفت کشور و ایجاد امید برای مردم شود.

در ادامه سرهنگ «حیدرعلی پورزاهد» مسئول حفظ آثار سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به تشریح برنامه های سوم خرداد استان خراسان شمالی پرداخت و گفت: 560 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در سطح خراسان شمالی برگزار می شود که عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، جمع خوانی قرآن توسط نیروهای مسلح و سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا از محوری‌ترین برنامه ها است.

وی بیان کرد: شرکت نیروهای مسلح با لباس نظامی در نمازجمعه، خاطره گویی راویان دفاع مقدس و یادگاران فتح خرمشهر در محافل، مساجد و مدارس، برگزاری برنامه ویژه وحدت در شهرستان راز و جرگلان، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس و اعزام 10 تیم پزشکی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان از جمله برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار