کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی برگزار شد+ تصاویر

کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اعضای ستاد کمیته فرهنگی جهت برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی سوم خرداد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 16May 2019

کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی برگزار شد+تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت سوم خرداد خراسان شمالی با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نمایندگانی از اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دیگر اعضای ستاد کمیته فرهنگی برگزار شد.

سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان اظهار داشت: سوم خرداد روز پایداری، ایثار و شجاعت ملت غیور ما در برابر دشمنان است.

وی فتح خرمشهر را حاصل وحدت، همدلی و همزبانی مردم، نیروهای مسلح و مسئولین دانست و افزود: فتح خرمشهر درس‌های بسیاری برای نسل‌های امروز و فردا در تمام جهان دارد و آن این است که با اتحاد و همدلی می توان در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کرد و پیروز شد.

سپس در ادامه امیری به بیان برنامه های پیشنهادی کمیته فرهنگی پرداخت و هر یک از اعضای کمیته نیز نظرات خود و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند که در نهایت مقرر شد حماسه سوم خرداد توسط مبلغین و ائمه جمعه شهرستان ها تبیین شود و همچنین به دلیل تقارن سوم خرداد با ماه مبارک رمضان و شب های قدر از ظرفیت مساجد جهت تبیین حماسه فتح خرمشهر استفاده شود.

بهره گیری از فضای مجازی جهت نشر محتوای مناسب با حماسه سوم خرداد، استفاده از ظرفیت هنر مانند شعر، موسیقی، تئاتر، مستند و عکس، پوستر و غیره در ترویج و نشر حماسه سوم خرداد، صدور بیانیه، فضاسازی محیطی و اکران فیلم های مرتبط با دفاع مقدس از دیگر برنامه های مصوب در کمیته فرهنگی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها