عدم ساخت یادمان شهدای «بیران‎شهر» پس از سه سال

یادمان شهدای گمنام شهرستان «بیران‎شهر» پس از قریب سه سال از خاکسپاری این شهدا در این خطه، در اوج مظلومیت هنوز ساخته نشده است.
کد خبر: ۳۴۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 17May 2019

عدم ساخت یادمان شهدای «بیرانشهر» پس از سه سال

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‏‎آباد، شهدا مظهر از خود گذشتگی و ایثار هستند که با نثار ارزشمندترین هدیه الهی خود که جان شیرین‌شان بود، در راه حفظ آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی ایران گذشتند و در برابر دشمن متجاوز ایستادند تا همگان بدانند جوانان این سرزمین دانش آموخته مکتب امام حسین (ع) هستند و تسلیم یاوه گویان و ظالمان نخواهند شد.

شهدا رفتند تا ما و انقلاب اسلامی‌مان که معجزه قرن حاضر است بماند، شهدا رفتند تا دست اجنبی به نوامیس کشورمان نرسد، شهدا رفتند تا ما با امنیت و آرامش بتوانیم پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی‎اش منجی عالم بشریت، حضرت امام مهدی(عج) برسانیم.

بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس همانند مادرشان، بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه (س) مظلومانه و گمنام به‌خاک سپرده شدند.

دو تن از این شهدای گمنام، نهم مردادماه 1395 در تپه شهدای شهرستان «بیران‎شهر» بخاک سپرده شده‌اند، اما افسوس که با گذشت  قریب سه سال از خاکسپاری‌شان در این خطه، هنوز که هنوز است یادمان آن‎ها در اوج مظلومیت تکمیل نشده است و  این در حالی است که تکمیل این یادمان‌ها هم در راستای حفظ شأن و جایگاه شهدا و هم به لحاظ ایجاد مکان فرهنگی و معنوی برای حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان حائز اهمیت است.

هر چند مسوولان استانی و شهرستانی از اختصاص‌نیافتن ردیف اعتباری برای ساخت یادمان شهدای گمنام سخن می‌گویند. اما با توجه به حقی که تمامی شهدا برگردن ما دارند ضروری است که همه دستگاه‌ها در تکمیل این یادمان اهتمام کرده و از زیربار مسوولیت شانه  خالی  کردن بپرهیزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار