پیام استاندار کرمان به مناسبت روز روابط عمومی:

رسالت روابط عمومی‎ها، تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم است

استاندار کرمان در پیامی گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی رسالت خطیر اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم، نقش واسطی بین اهداف سازمان و اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 17May 2019

به گزارش دفاع پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، «محمدجواد فدائی» به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار کرمان به شرح زیر است:
امروزه پیشبرد اهداف و برنامه‎های یک سازمان با تقویت انگیزه‎های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان‎پذیر است. در این میان ابعاد گسترده تاثیر ارتباطات و اطلاعات بر کارآمدی دستگاه‎ها، موجب نگاه ویژه مدیران به نقش و جایگاه روابط عمومی گردیده است.

مدیران و کارشناسان روابط عمومی به عنوان دستان یاریگر هر نهاد و سازمان، با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می‎نمایند و با انجام رسالت خطیر اطلاع‎رسانی، تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم، نقش واسطی بین اهداف سازمان و اقشار مختلف جامعه ایفا می‎کنند.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز «ارتباطات و روابط عمومی» نامیده شده و فرصت مغتنمی است تا با بازخوانی آرمان ها و کارکردهای ارتباطات و روابط عمومی، زمینه های مناسبی را برای تحقق آنها با هدف شتاب بخشی به توسعه و پیشرفت کشور همراه با امید و پویایی، صداقت، شفافیت و حفظ کرامت انسان ها فراهم سازیم.

انتظار می‎رود مدیران دستگاه های اجرایی استان با توجه به نقش روابط عمومی در جامعه رسانه ای شده امروز و لزوم ارتباط موثر، مستمر و تعاملی دستگاه های اجرایی با رسانه ها و مردم، نسبت به ارتقا جایگاه روابط عمومی همت گمارند و مسیر اطلاع رسانی خدمات دولت را بیش از پیش تقویت و ارتقا بخشند. در این مسیر، منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق شعار "رونق تولید" باید روشنگر فعالیت های روابط عمومی ها قرار گیرند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از خدمات ارزشمند و تلاش های سازنده مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان کرمان تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار