امام جمعه موقت زاهدان:

ما با شیطان مذاکره نمی‌کنیم

حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی گفت: در دولت دوازدهم برجام آغاز شد اما آخر و عاقبت این برجام را دیدیم، پس با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نباید با چنین دولت‌های بی‌ثباتی مذاکره کرد دولت‌های که به هیچ‌ عهدی عمل نکردند.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 17May 2019

ما با شیطان مذاکره نمیکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «مجتبی عزیزی» امام جمعه موقت زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: یک دهه از ماه مبارک رمضان گذشت و اگر نتوانستیم در این مدت توشه جمع کنیم باید به خودمان بنگریم و در اعمال خود تجدید نظر کنیم بلکه در ادامه راه موفق باشیم.

وی ادامه داد: خداوند راه‌حل های فراوان در اختیار ما گذاشته یکی از این راه‌ها خواندن قرآن کریم است، قرآن هدایت‌گری است که هر چه دارد نور است و اگر در این ماه یک آیه تلاوت کنیم انگار سال‌ها قرآن خوانده‌ایم.

حجت‌الاسلام عزیزی خطیب جمعه زاهدان در ادامه افزود: با توجه به این که 40 بهار از انقلاب ما میگذرد و 40 سال این مردم مقاومت کرده‌اند در برابر تمام دشمنی‌ها و یک تنه در برابر همه نامهربانی‌ها ایستادگی کردند هیچ زمانی به حرف یک دولت و یک کشور ترس به دلشان راه نمی‎دهند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: به پشتوانه رهبری انقلاب، مردم بصیر و نیروهای مسلح قدرتمند هیچ گزندی به کشور ما وارد نخواهد شد.

عزیزی افزود: ابر قدرت فقط خداست و ملتی که خدا را دارند ابر قدرت است نه آمریکا که جز جنایت هیچ کار نکرده است.

وی بیان کرد: از دولت هشتم مذاکرات آغاز شد چهار دولت مذاکره کردند و در دولت دوازدهم برجام آغاز شد اما آخر و عاقبت این برجام را دیدیم، پس با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نباید با چنین دولت‌های بی‌ثباتی مذاکره کرد دولت‌های که به هیچ‌ عهدی عمل نکردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «عظیم بامری» اما جمعه دلگان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های امام حسن (ع) کرامت و بخشندگی‌اش بوده است، امام دوم شیعیان فریاد رسان و حامی مستضعفان‌ و نیازمندان جامعه بوده است.

حجت‌الاسلام بامری تصریح کرد: در خصوص اهمیت انفاق، کمک به دیگران و پرداخت زکات آیات، احادیث و روایات زیادی آمده است، در این ماه مبارک به نیازمندان، یتیمان و مستضعفان رسیدگی شود.

امام جمعه شهر دلگان گفت: عبادتی بالاتر از کمک به مستضعفان، یتیمان و بندگان نیازمند خداوند نیست؛ اموال خود را با پرداخت زکات و صدقه حفظ کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد موسوی» امام جمعه چابهار اظهار داشت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در دیدار با مسئولین خطاب به مردم فرمودند اگر می‌خواهید با دشمن بجنگید در خودکفایی و تولید پیشرفت کنید.

وی با بیان اینکه متخلفان اقتصادی بدون ملاحظه محاکمه شوند، تصریح کرد: برخی می گویند تولید داخلی گرانتر است موردی نیست اگر جنس ایرانی خریداری شود باعث رونق تولید و قدرت اقتصادی کشور می‌شود.

امام جمعه چابهار ادامه داد: برخی‌ها الان تمام مشکلات را به برجام گره می‌زنند و می‌گویند بگذاریم انتخابات آینده آمریکا شاید اوباما رای بیاورد، ای احمق مگر نمی‌دانی سگ زرد برادر شغال است چرا چشم به خارج از کشور دارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار