امام جمعه چغادک:

دشمن از سر ضعف هیاهو و سر و صدا می‌کند

حجت‎الاسلام رضا خدری گفت: فکر به حاکمیت اسلام و هدف انقلاب اسلامی می‌تواند اراده ما را در مقابل دشمنان محکم کند؛ اصلی‌ترین ابزار دشمن، هیاهو و تهدید است، دشمن عربده می‌کشد سر و صدا می‌کند، اما صدای بلند نشانه قدرت و توانایی نیست، بلکه اگر خوب دقت کنیم، دشمن از سر ضعف هیاهو و سر و صدا می‌کند.
کد خبر: ۳۴۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 17May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «رضا خدری» امام جمعه چغادک امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران نظام مبنی بر اینکه گزینه قطعی ملت ایران در مقابل آمریکا، مقاومت است اظهار داشت: همچنان که رهبری فرمودند جنگ امروز «جنگ اراده‌هاست» و اینجا لازم است که انسان اراده قوی و محکم از خود نشان بدهد.

امام جمعه چغادک گفت: تفکر به حاکمیت اسلام و هدف انقلاب اسلامی می‌تواند اراده ما را در مقابل دشمنان محکم کند؛ اصلی‌ترین ابزار دشمن، هیاهو و تهدید است، دشمن عربده می‌کشد سر و صدا می‌کند، اما صدای بلند نشانه قدرت و توانایی نیست، بلکه اگر خوب دقت کنیم، دشمن از سر ضعف هیاهو و سر و صدا می‌کند.

وی افزود: ملت ما 40 سال از این هیاهوها نترسیده، امروز و فردا هم نمیترسد و نخواهد ترسید اما باید مراقب باشیم که در جنگ روانی دشمن گرفتار نشویم که اینجا دقت و بصیرت لازم است تا ابزارهای تبلیغاتی و شایعه پراکنی دشمن نتواند به ما آسیب بزند.

حجت‎الاسلام خدری در پاسخ به تفکر عده‌ای در داخل که مذاکره راه حل این کشور می‌دانند گفت: رهبری معظم فرمودند که «مذاکره سم است» علتش هم این است که مذاکره اولاً هیچ ثمری برای ما ندارد، همچنانکه تاکنون ثمرهی چندانی نداشته است و ثانیاً نیت پلید آمریکا در مذاکره فقط کوچک کردن و حقیر کردن نظام و ملت ایران و رسیدن به منافع خودش است.

وی بیان داشت: آمریکا در تاریخ خود نشان داده است که در مذاکره اصلاً قابل اعتماد نیست، همچنانکه در سالهای اخیر، ملت ما عهد شکنی‌های آمریکایی‌ها را به وضوح دیده است.

امام جمعه چغادک اضافه کرد: دولتمردان سابق آمریکا که قدری خودشان را عاقل‌تر نشان می‌دادند، به هیچ عهدی به نفع ملت ایران وفا نکردند. کسی نباید مردم را از جنگ بترساند، زیرا آمریکای امروز ما آنقدر بی‌هیبت شده است که جرأت جنگ نداد و قدرت دفاعی ایران در منطقه این تجربه را جلوی چشم آمریکا گذاشته است که اگر بخواهد در مقابل ایران قرار بگیرد تمام منافعش در منطقه به شدت به خطر می‌افتد.

حجت‎الاسلام خدری بیان داشت: وظیفه دولتمردان ما جهت امیدوارتر کردن مردم و تقویت اراده آنها در مقابل دشمن هم مهم است و به همین جهت رهبر انقلاب در این خصوص هم توصیه‌های مهمی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار