آغاز به کار موکب دائمی حرم مطهر شهدای گمنام در کرمان

به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، موکب دائمی حرم مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۴۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 22May 2019

«مجتبی احمدی» مسئول روابط عمومی موکب حرم مطهر شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: موکب شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمان از سال 1386 به مناسبت‌های مذهبی از جمله تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام فاطمیه اقدام به خدمات‎دهی به زائران شهدا و عزاداران کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین فعالیت موکب حرم مطهر شهدای گمنام برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی است، افزود: ایستگاه‌های صلواتی این موکب به دلیل قرار گرفتن در مجاورت حرم شهدای گمنام مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفته است.

احمدی بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، موکب دائمی حرم مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمان برپا شده و از این پس فعالیت‌های خود را در طول سال و در مناسبت‌های ملی - مذهبی گسترش خواهد داد. برنامه های این موکب به ویژه در روزهای سه شنبه‌ و پنج شنبه‌ با قرائت دعای توسل و دعای کمیل همراه خواهد داد.

آغاز به کار موکب دائمی حرم مطهر شهدای گمنام در کرمان///در حال ویرایش

مسئول روابط عمومی موکب حرم مطهر شهدای گمنام با بیان اینکه کمک‌های خیرین در برپا نگه داشتن این موکب بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب سفره افطاری در محل حرم مطهر شهدای گمنام پذیرای روزه داران است و انشالله این طرح تا آخر ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار