سردار ظهیری در گفت‌وگو با دفاع‏‎پرس تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس برای برقراری امنیت در شب‌های قدر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به تمهیدات پلیس برای برقراری امنیت در شب‌های قدر گفت: شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند.
کد خبر: ۳۴۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 23May 2019

تمهیدات پلیس برای برقراری امنیت در شب‌های احیا/ شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنندسردار «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص تمهیدات این پلیس برای برقراری امنیت در شب‌های قدر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهروندان تهرانی در این شب‌ها در مراسمات مختلف شرکت می‌کنند، وظیفه پلیس سنگین‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: در شب‌های احیا گشت‌های انتظامی اعم از پیاده، موتوری و خودرویی افزایش خواهد یافت و در تمامی مکان‌هایی که احساس خلأ می‌شود، حضور خواهیم داشت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: مأموران ناجا به صورت محسوس و نامحسوس در تمامی مساجد، تکایا و هیئت‌ها حضور خواهند داشت.

سردار ظهیری گفت: از مردم درخواست دارم چنانچه قصد ترک منازل خودشان را دارند، حتما نسبت به وضعیت ایمنی آن توجه لازم را داشته باشند و با توجه به اینکه بیشترین سرقت‌ها از واحد‌های طبقه اول صورت می‌گیرد، حتما از حفاظ در بالکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهروندان در این شب‌ها ماشین‌های خود را در اماکنی که خلوت هستند، پارک نکنند و به هیچ عنوان اموال خودشان را داخل خودرو نگذارند. متاسفانه علی‌رغم توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس امروز بیشترین سرقت‌ها از نوع اموال داخل خودرو و لوازم داخل خودرو است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از مردم درخواست دارم که اموال با ارزش خود هم‌چون طلا، سکه و ارز را در خانه نگه ندارند و در صندوق امانات بانک‌ها نگهداری کنند.

سردار ظهیری در خصوص استفاده از ظرفیت بسیج در برقراری امنیت در شب‌های احیا خاطرنشان کرد: امنیت پایدار حاصل مشارکت همه دستگاه‌ها و مشارکت خود مردم است و در صورت نیاز از ظرفیت بسیج استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها