در آستانه سالروز سوم خرداد صورت گرفت؛

برگزاری آئین تجلیل از خانواده معظم شهید «محمد جمالپور» در مسجدسلیمان

آئین تجلیل از خانواده معظم شهید «محمد جمالپور» از شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در مسجدسلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ - 22May 2019

برگزاری آئین تجلیل از خانواده معظم شهید «محمد جمالپور» در مسجدسلیمان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین تجلیل از خانواده معظم شهید «محمد جمالپور» از شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در مسجدسلیمان برگزار شد.

این برنامه در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام در سال 1361 برگزار شد که جمعی از مسئولان نهادها و ادارات دولتی شهرستان مسجدسلیمان در آن حضور داشتند.

در این برنامه حاضران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس به مقام شامخ شهید «محمد جمالپور» از شهدای آزادسازی خرمشهر ادای احترام کردند و یادش را گرامی داشتند.

در این آئین که «علیرضا ویسی شیخ رباط» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان نیز حضور داشت حاضران ضمن دلجویی از خانواده شهید «محمد جمالپور» آیاتی از کلام‌الله مجید را برای شادی روحش قرائت کردند.

معلم شهید «محمد جمالپور» فرزند ویس مراد در تاریخ 19 بهمن ماه سال 1341 در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود که در دوران جوانی به جبهه اعزام شد و در کنار رزمندگان به نبرد با دشمن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در تاریخ نهم اردیبهشت ماه سال 1361 در علملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید جمالپور در سن 20 سالگی در منطقه کوت شیخ خرمشهر شربت شهادت را نوشید و مزارش در گلزار شهدای مسجدسلیمان زیارتگاه عاشقان است.

به گزارش دفاع پرس؛ در پایان این آئین معنوی، مسئولان شهرستان مسجدسلیمان به پاس نزدیک به 4 دهه صبر و مقاومت، از خانواده شهید محمد جمالپور از شهدای آزادسازی شهر خرمشهر تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها