استاندار قم:

روحیه ایثارگری پشتوانه اقتدار ملی است

بهرام سرمست گفت: هرچه که از زمان فتح خرمشهر می‌گذرد عظمت و بزرگی آن بیشتر مشخص می‌شود و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی برای ایجاد غرور ملی بود.
کد خبر: ۳۴۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ - 22May 2019

عظمت حماسه فتح خرمشهر روز به روز بیشتر می‌شود/ روحیه ایثارگری پشتوانه اقتدار ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در سالن امام جواد (ع) اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده شورای هماهنگی امور ایثارگران قم قرار دارد.

وی اضافه کرد: ایثارگران و جانبازان در رابطه با مسائلی مانند امنیت ملی، اقتدار و وفاق ملی به دلیل بعد فراجناحی خود وظیفه مضاعف‌تری دارند.

استاندار قم بیان کرد: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای امنیت و توسعه آینده کشور ضرورت کامل دارد، وابستگان به خانواده شهدا و جانبازان خود را نسبت به قابلیت‌های مختلف مجهز کنند.

وی افزود: مردم، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان خارجی هستند، روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی از خلقیات برجسته ملت ایران است.

رییس شورای هماهنگی امور ایثارگران استان قم تأکید کرد: یاد و خاطره دفاع مقدس باید زنده نگه‌داشته شده و وظیفه خود را نیز نسبت به جانبازان و ایثارگران به‌خوبی عمل کنیم.

سرمست تصریح کرد: باید در صحنه عمل قدردان مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران بوده و به جای سخنرانی صرف اقدام عملی در ارتباط با این افراد انجام داد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: هرچه که از زمان این حماسه بزرگ می‌گذرد عظمت و بزرگی آن بیشتر مشخص می‌شود، آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی برای ایجاد غرور ملی در بین ایرانیان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وظیفه دستگاه‌های اجرایی بر مبنای قانون جامع ایثارگران احصا شده و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن در روند اداری و استخدامی هستند؛ شورای هماهنگی امور ایثارگران قم باید به حلقه وصل بین جامعه ایثارگری و مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها