6 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

در آیینی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از 6 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۳۴۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 25May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، در آیینی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی دیگر از مسئولان از 6 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

این کتاب‌ها با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفته است.

«شوق جهاد» به قلم «پرویز برهمندمطلق»، «وقت پریشانی غزل» مجموعه شعر «حمید حسینیان»، «روندگان حقیقت» به همت «سید علی‌اکبر موسوی‌اطهر»، «روزگار خاطره» به همت «صادق مقدسی»، «روزهایی که خاطره شد» خاطرات رزمنده بسیجی «خداکرم پاکروان» و «کاغذ و قلم ممنوع» به قلم «سیده زهرا عبدالله‌پور» کتاب‌هایی بودند که در این آیین رونمایی شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: امسال تولید 33 عنوان کتاب در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: این کتاب‌ها در قالب‌های مختلف شعر، نمایشنامه، فیلم‌نامه، خاطرات و زندگینامه شهدا و رزمندگان و غیره تولید و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.

6 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

6 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار