برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در ۱۷۰ بقعه متبرکه فارس

ویژه برنامه شب‌های قدر در 170 بقعه متبرکه استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ - 25May 2019

برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در ۱۷۰ بقعه متبرکه فارسبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت فرا رسیدن ایام پر فیض شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) ویژه برنامه احیا شب‌های قدر و مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) در 170 بقعه متبرکه استان فارس و سومین حرم اهل بیت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

شاخص‌ترین برنامه در حرم سید علاء‌الدین حسین (ع) شیراز و در شب‌های 21، 23 و 27 ماه مبارک رمضان از ساعت 21 تا 2:50 دقیقه بامداد برگزار می‌شود.

در شب 21 ماه مبارک رمضان خواندن ادعیه و مداحی توسط کربلایی «حقیقی»، «حاج خلیل نگهبان» و کربلایی «محمدپور» انجام می‌شود و سخنران ویژه این مراسم نیز آیت‌الله «فاطمی» است که دعای قرآن به سر نیز توسط وی قرائت خواهد شد.

در شب 23 ماه مبارک رمضان نیز کربلایی« دیداری»، « همت پور» و «محمدپور» به خواندن ادعیه ویژه شب‌های قدر و مداحی می‌پردازند و دعای قرآن به سر نیز توسط آیت‌الله «فازمی» قرائت می‌شود. سخنران ویژ این مراسم نیز آیت‌الله «ملک حسینی » نماینده ولی فقیه دراستان کهکیلویه و بویراحمد است.

همچنین در شب 27 ماه مبارک رمضان نیز کربایی «جعفری»، «حاج نجف روستا» و «حاج کاظم محمدی» به مداحی پرداخته و ادعیه مخصوص این شب را تلاوت می‌کنند، سخنران ویژه این مراسم نیز حجت‌الاسلام «رضوی اردکانی» تولیت آستان سید علاء الدین حسین (ع) شیرازاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار