سردار گشتاسبی:

بهترین مجاهدت‌های مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس شکل گرفت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بهترین و زیباترین مجاهدت‌های این مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس شکل گرفت
کد خبر: ۳۴۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 26May 2019

اخلاص ملت، توکل به خدا و اجرای فرامین فرماندهی کل قوا بالاترین رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامی‌داشت سوم خرداد مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح منطقه سیستان در محل تیپ حضرت علی اکبر (ع) استان امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سوم خرداد و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب نوپا بود و خود را آماده می‌کرد تا یک انقلاب بر پایه قرآن و دین به رهبری یک مرجع و روحانی بزرگ در جهان اسلام شکل بگیرد.

وی گفت: دشمنان ما از همان ابتدا تلاش کردند تا این انقلاب را که یک مرجع دینی رهبری آن را به دست گرفته، هم در حوزه داخل و هم در خارج به شکست بکشانند اما خدای متعال به جهت اخلاص امام و اخلاص مردم، این ملت را آماده یک جهاد بزرگ در برابر آنها کرد.

این مسئول بیان داشت: بهترین و زیباترین مجاهدت‌های این مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس شکل گرفت به طوری که قبل از عملیات بیت‌المقدس دشمنان و دولت بعث فکر می‌کردند دیگر خرمشهر را از کشور ما جدا کردند ولی به رهبری و فرماندهی امام خمینی و همچنین غیرت و اخلاص رزمندگان، خرمشهر را بازپس گرفته و آن را به آغوش وطن باز گرداندند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و رژیم صدام زدند.

گشتاسبی ادامه داد: بعد از عملیات آزادسازی خرمشهر دشمنان ما فهمیدند که گرچه این انقلاب یک انقلاب نوپایی است، ولی اخلاص ملت، توکل به خدا و اجرای فرامین فرماندهی کل قوا بالاترین رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی بود.

فرمانده سپاه سلمان عنوان کرد: اگر امروز ما در جهان صاحب عزت و سربلندی هستیم بنده معتقدم به واسطه هشت سال مجاهدت رزمندگان و ملت ما بود که این انقلاب ما را به همه ملت ها معرفی کرد.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: در این عملیات بود که فرهنگ و فرماندهی امام خمینی برای همه ملل عالم و کشور ما هویدا شد و معلوم کرد که می‌شود در راس یک نظام الهی و قرآنی یک عالم و مرجع دینی فرماندهی کل قوای یک کشور را در دست بگیرد و با توکل به خدای متعال عملیاتی همچون عملیات بیت المقدس را شکل بدهد.

گشتاسبی بیاد داشت: اگر می‌خواهیم فرهنگ مجاهدت چهل ساله این ملت را همچنان حفظ کنیم و این را به نسل‌های آینده بسپاریم همه مسئولان باید تلاش کنند به این مردم خدمت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار