ارسال 141 اثر از همدان به جشنواره ملی فانوس

مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: 141 اثر هنری از همدان راهی جشنواره ملی فانوس شد.
کد خبر: ۳۴۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 01June 2019

«امین لطفی‌شهپر» مدیریت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، از ارسال 141 اثر هنری از این استان جهت شرکت در سومین جشنواره ملی فانوس خبر داد.

لطفی‌شهپر ادامه داد: در سومین جشنواره ملی فانوس از استان همدان 141 اثر در بخش‌های مختلف ارسال شده است که شامل بخش آزاد، پایان‌نامه، نمایش رادیویی، نماهنگ، انیمیشن، موشن‌گرافی، برنامه ترکیبی تلویزیونی، تیزر، فیلم داستانی، فیلم مستند، موسیقی، پوستر، طراحی جلد، عکس، کاریکاتور، نقاشی، کتیبه سفالی، تئاتر خیابانی و صحنه‌ای و نمایشنامه نویسی هستند.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ‌ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: به مناسبت سوم خرداد از کتیبه سفالی نقش برجسته خواهر دباغ در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان و موشن گرافی بمباران روز قدس رونمایی شد و این موشن گرافی در شب سوم خرداد همزمان با مراسم شب قدر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برای اولین بار پخش شد.

وی عنوان کرد: دو نمایشگاه عکس نیز به مناسبت سوم خرداد به صورت مشارکت مدیریت روابط عمومی و مدیریت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با حوزه علمیه همدان و شهرداری همدان برگزار شد.

لطفی‌شهپر گفت: پخش مستند «یک شناسایی ناتمام» که روایت رشادت‌های سردار شهید «محمود شهبازی» است با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها