امیر نصیرزاده:

رفع دغدغه و مشکلات مردم، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید سرزده از بیمارستان فوق تخصصی بعثت، رفع دغدغه و مشکلات آحاد مردم را نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی دانست.
کد خبر: ۳۴۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ - 01June 2019

رفع دغدغه و مشکلات مردم، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امروز به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از بیمارستان فوق تخصصی بعثت این نیرو بازدید کرد.

وی در این بازدید، با حضور در درمانگاه‎ها، بخش‌ها و کلینیک‎های فوق تخصصی بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش، ضمن دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعین و بیماران، روند کیفیت خدمات رسانی و همچنین تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ نصیرزاده همچنین با حضور در جمع کارکنان مجتمع درمانی بعثت با ابراز رضایت از سرعت بازسازی بخش هایی از این بیمارستان، بر ضرورت کار جهادی، تفکر انقلابی و عدم اکتفاء به وضعیت موجود گفت: امروز رفع دغدغه و مشکلات آحاد مردم، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری هست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه افزود: در جلب رضایتمندی مراجعین باید به این نکته توجه ویژه شود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیمار یا همراهان او، دغدغه‌ ای بیشتر از بیماری نباید داشته باشند.

امیر نصیرزاده پس از بازدید از درمانگاه و بخش تخصصی اعصاب و روان بیمارستان بعثت که به تازگی بازسازی و تجهیز شده است دستورات لازم را برای عملیاتی شدن این بخش‌ها را در سریع ترین زمان ممکن صادر کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار