گلپایگانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نتیجه تصمیمات در خصوص پادگان‌های ۰۶ و دوشان‌تپه در هفته‌های آینده اعلام می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: درباره انتقال پادگان‌های ۰۶ و دوشان‌تپه به خارج از شهر جلسات خوبی بین شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و ارتش برگزار شده که نتایج آن در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 11June 2019

نتیجه تصمیمات در خصوص پادگان 06 و دوشان تپه در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد«علیرضا گلپایگانی» معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تداوم هویت تاریخی یکی از الزامات ما در ساختمان‌سازی است، اظهار داشت: نکته مهم در ساختمان‌سازی، تداوم معماری ایرانی و اسلامی است که در همین راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده و برخی از آن‌ها در حال اجراست.

وی در ادامه درباره موضوع مناسب‌سازی معابر گفت: سالیانه دو بوستان، یک محور و یک ساختمان در مناطق ۲۲گانه شهرداری مناسب‌سازی می‌شود. همچنین برنامه پنج ساله معاونت شهرسازی و معماری در کمیسیون‌های تخصصی تصویب شده که برنامه‌های خوبی در این خصوص داریم.

گلپایگانی در خصوص انتقال پادگان‌های نظامی که در سطح تهران هستند، عنوان کرد: در خصوص پادگان ۰۶ با هماهنگی صورت گرفته اتفاق خوبی خواهد افتاد و یک تغییر رویکرد در آن انجام و طی هفته‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: توافقات خوبی در راستای حفظ و حراست یکی از میراث‌های شهر تهران بین شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته که نتایج خوبی برای شهر تهران دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران درباره پادگان دوشان‌تپه گفت: در خصوص این پادگان هم که در حوزه شهرسازی بر روی آن متمرکز بودیم، گفت‎وگوهای خوبی صورت گرفته و امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها