زاهد شب و شیر روز-۶/ حجت‌الاسلام «میر سید» روایت کرد؛

ماجرای حضور مرحوم ابوترابی‌فرد در محضر حضرت زینب (س)

حجت‌الاسلام «میر سید» گفت: در خواب به مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی گفتم که «یکی از اقوام خواب دیده که شما گفته‌اید وقتی از دنیا رفته‌اید، عمه‌مان حضرت زینب (س) به ما تفضل داشت»؛ ایشان نیز با بیان ملیحانه‌ای گفت: «بله آقاجون! عمه ما حضرت زینب بر ما عنایت دارند».
کد خبر: ۳۴۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ - 10June 2019

ماجرای حضور مرحوم ابوترابی در محضر حضرت زینب (س)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم پاسداشت آزاده سرافراز حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر ابوترابی» و پدر بزرگوارش حاج «سید عباس ابوترابی» و گرامی‌داشت یاد و خاطره 572 شهید آزاده، عصر امروز (دوشنبه) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «میر سید» از دوستان مرحوم ابوترابی در این مراسم، با بیان خاطره‌ای از این آزاده سرافراز اظهار داشت: ماه صفر و ایام تبلیغ بود که از خبر رحلت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام ابوترابی آگاه و بسیار ناراحت شدم. در پی این موضوع به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شدم و زیارت جامعه کبیره‌ای به نیابت از مرحوم ابوترابی و پدرش خواندم، بعد از آن خواب دیدم که مرحوم ابوترابی در برزخ است و من متوجه فوت ایشان هستم، در برزخ نیز عده‌ای از بچه‌های اسیر را می‌دیدم که دور ایشان هستند.

وی ادامه داد: مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی یک پتو تا زانو به خود پیچیده و نشسته بود و لیوان چای خوش‌رنگی در دست داشت. تا سلام و احترام کردم، جواب داد. گفتم «حاج آقا! این‌جا هم سر شما شلوغ است؟» گفت «بله آقاجون»؛ گفتم «مگر این‌جا عالم برزخ نیست؟ این‌جا که کاری نیست»، گفت «خدمت می‌کنم»؛ گفتم «خدمت به چه کسی؟»، جواب داد «خدمت به پدر»؛ گفتم: «یکی از اقوام خواب دیده که شما گفته‌اید وقتی از دنیا رفته‌اید، عمه‌مان حضرت زینب (س) به ما تفضل داشت»؛ با بیان ملیحانه‌ای گفت «بله آقاجون! عمه ما حضرت زینب بر ما عنایت دارند».

میر سید تأکید کرد: مردان بزرگ هرجا که باشند، عده‌ای را گرداگرد خود جمع می‌کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار