فرمانده نزاجا:

هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز دشمن در حال عقب‌نشینی از تمام مواضعی است که داشته و دلیل آن نیز این است که ما به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که می‌توانیم حرکات دشمن را در نطفه خفه کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ - 11June 2019

هوانیروز یگان مهم و تکنولوژی تجهیزات محور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه قطعات بازآمادشده در پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هوانیروز یک یگان مهم، تکنولوژی محور و تجهیزات‌محور است.

امیر حیدری افزود: تکنولوژی‌های متفاوت و متعددی باید در هوانیروز نهادینه شود تا یک بالگرد بتواند به سلامت پروازش را انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: بالگردهای هوانیروز پشت و پناه ملت بزرگوار ما هستند که هم در حوادث غیرمترقبه و هم در دفاع مقدس کار پشتیبانی را انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: سابقه نورانی هوانیروز در دفاع مقدس بی نظیر است و هیچ یگانی در ارتش نداریم که در دفاع مقدس به سربلندی هوانیروز قهرمان ما باشد و گواه آن نیز شهدای همیشه جاوید هوانیروز است.

امیر حیدری تاکید کرد: اینک ما در ادامه راه شهدای عزیزمان باید این یگان را سرپا و تکنولوژی محور و تکنیک محور نگه داریم.

وی گفت: خوشبختانه همه فرماندهان ما به این واقف هستند که باید کارکنان نخبه و دانشمند و کارکنانی که ابداعات و اختراعاتی دارند، روی چشمان خودمان نگه داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: امروز هم فلسفه حضور من در این پایگاه تقدیر از عزیزانی است که توانسته اند این بالگرد که بازآماد (اورهال) آن دو سال باید زمان می‌برد و قطعات آن از خارج کشور تأمین می‌شد، در همین پایگاه کمتر از یک فرصت دو ماهه با قطعات داخلی که در خود هوانیروز تولید شده آن را بازآماد کنند.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی به ویژه در بخش بالگردی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده است که می‌تواند به کشورهای اطرافش هم کمک کند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی او است؛ وگرنه اگر کسی قادر به انجام کاری باشد، تهدید نمی‌کند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: دشمن زمانی آمد از یک قدمی مرزهای ما در کشورهای عراق و افغانستان استقرار پیدا کرد.

 وی افزود: همان دشمنی که قادر بود در عراق و افغانستان استقرار پیدا کند، قادر بود به ما نیز حمله کند؛ اما زمانی که قابلیت‌های ما، توانمندی‌های ما، حاضر به جنگی ما و از همه مهم‌تر همت بلند و الهی رهبر ما را دید، عقب نشینی کرد.

امیر حیدری گفت: دشمن تاجایی عقب‌نشینی کرد که رفت و در ناوهای خودش در خلیج فارس مستقر شد و ما به او اخطار داده ایم که اگر یک قدم جلو بیاید با او برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در حال عقب نشینی از تمام مواضعی است که داشته و دلیل آن نیز این است که ما به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده ایم که می‌توانیم حرکات دشمن را در نطفه خفه کنیم و در این زمینه هم رجزخوانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار