سردار اشتری عنوان کرد؛

اقدامات مؤثر ناجا در زمینه ارتقاء امنیت فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا در زمینه ارتقاء امنیت و اشراف بر فضای مجازی گام‌های موثر و خوبی برداشته است.
کد خبر: ۳۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 12June 2019

برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت در هر نقطه از کشور/ دشمن سعی دارد امنیت و آرامش کشور را مخدوش جلوه دهدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: با عنایت خداوند، شورای تأمین، حضور امامان جمعه و تلاش همه همکاران در نیروی انتظامی، امروز امنیت استان فارس در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخص‌های نیروی انتظامی، جرایم خشن در استان فارس کاهش و کشفیات آن نیز افزایش یافته است، گفت: اگر در جایی یا محله‌ای از استان اتفاق یا جرمی رخ دهد، سریعاً همکارانم در محل حضور یافته و عوامل مخل نظم و امنیت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، مقتدرانه و طبق قانون با آنان برخورد می‌کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه استان فارس به دلیل وسعت، جمعیت و وضعیت خاص جغرافیایی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، افزود: می‌طلبد برنامه‌ها و طرح‌های خاص امنیتی در آن اجرا شود که با توجه به این موارد، فرماندهی انتظامی استان در انجام ماموریت‌های محوله بسیار مطلوب عمل کرده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ارشد انتظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان در برخورد با قاچاقچیان، ناهنجاری‌های اجتماعی و رصد فضای مجازی خاطرنشان کرد: ناجا در زمینه ارتقاء امنیت و اشراف بر فضای مجازی گام‌های موثر و خوبی برداشته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی بعد از انقلاب و در سال‌های گذشته جایگاه خود را در کشور پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز هرچند دشمن سعی دارد امنیت و آرامش کشور را بی‌ثبات و مخدوش جلوه دهد، اما به برکت رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری، وحدت و همدلی مثال‌زدنی در کشور وجود دارد.

سردار اشتری با اشاره به وضعیت بحرانی منطقه و کشور‌های همسایه ایران، امنیت پایدار و مطلوب را یکی از افتخارات بزرگ کشور دانست و گفت: به برکت خون پاک شهدا و رزمندگان اسلام و تلاش نیرو‌های امنیتی مردم در کمال آرامش و آسایش از آن بهره می‌برند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار