سردار اشتری:

کشف حجاب جرم است/ امنیت خط قرمز پلیس

فرمانده ناجا با اشاره به اجرای طرح ناظر حجاب گفت:‌ كشف حجاب جرم بوده و برخورد با این جرم جزو وظایف ذاتی نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۳۵۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ - 12June 2019

خصط قرمز ناجا امنیت مردم است/ دستگاه‌ها در اجرای امر به معروف به یاری ناجا بیایندبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار « حسین اشتری» فرمانده ناجا امروز در جمع خبرنگاران در شیراز درباره لزوم حمایت دستگاه‌های مختلف در اجرای فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منكر پلیس در كشور اظهار داشت: خط قرمز ناجا، امنیت شهروندان است و نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب، امنیت، آرامش و آسایش مردم است و در اجرای مأموریت‌های خود هیچ كوتاهی نخواهد كرد.

وی افزود: درخواست نیروی انتظامی این است كه دستگاه‌های مسئول به كمك ناجا بیایند چراكه نیروی انتظامی به تنهایی ورود به این كار كرده است و باید حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد.

سردار اشتری به اجرای طرح ناظر حجاب اشاره كرد و گفت:‌ اجرای این طرح بر اساس قانون است؛ كشف حجاب هم جرم است و برخورد با این جرم جزو وظایف ذاتی نیروی انتظامی و جرائم مشهود به حساب می‌آید و نیروی انتظامی با یك برنامه هوشمند و خوب كار را شروع كرده است و كمترین نارضایتی را در این زمینه داشته‌ایم البته اگر در جاهایی هم اشتباهی رخ داده مجموعه‌هایی هستند كه به این مسئله رسیدگی كنند.

فرمانده ناجا تأكید كرد: كسانی كه تعدادشان هم محدود است بدانند كه ناجا حتماً این مأموریت خود را كه بر اساس قانون است و جزو وظایف ذاتی اوست با جدیت و برنامه ادامه خواهد داد تا جایی كه رضایت مردم به دست آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال به نام «رونق تولید» گفت: یكی از مهم‌ترین اقداماتی كه در سال ۹۸ با توجه به نامگذاری سال انجام می‌دهیم مبارزه با ورود كالای قاچاق به كشور است كه در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقدامات خوبی به خصوص در استان‌های مرزی و نزدیك به مرز انجام شده است و امیدواریم مسئولان مربوطه هم به كمك نیروی انتظامی بیایند تا بتوانیم شعار سال و منویات رهبری كه رونق تولید است را محقق كنیم.

سردار اشتری خطاب به تولیدكنندگان گفت كه ما حتماً در كنار تولیدكنندگان هستیم و امنیت آنان را تضمین خواهیم كرد و در هر كجای كشور تصمیم داشته باشند،‌اقدامات تولیدی خود را داشته باشند، ناجا در كنار آن‌هاست تا با امنیت كامل اقدامات خود را انجام دهند.

فرمانده ناجا با ابراز امیدواری از اینكه بتوان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قاچاق كالا را كاهش داد، گفت: تا امروز نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش كشفیات داشتیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خرید و فروش سلاح در فضای مجازی نیز گفت: اقداماتی خوبی برای مقابله با خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز چه در فضای حقیقی چه مجازی انجام داده‌ایم و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار