سردار شیخی درگذشت مادر شهیدان «سجادیان» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان‌ تهران در پیامی درگذشت «حلیمه خاتون خانیان» مادر شهیدان سجادیان و همسر شهید سید حمزه سجادیان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 13June 2019

سردار محسن شیخی درگذشت مادر شهیدان سجادیان را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، سردار محسن شیخی مدیرکل حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان‌ تهران در پیامی درگذشت حاجیه خانم «حلیمه خانیان» مادر گرامی شهیدان والامقام سجادیان و همسر شهید سرفراز سید حمزه سجادیان را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

درود خدا بر شهیدان که دین خود را به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ادا کردند. درود و رحمت واسعه خداوند بر پدران و مادرانی که با تربیت فرزندانی شجاع، انقلابی و ولایتمدار باعث مباهات خانواده،منطقه، کشور و امت اسلامی شدند.

در میهن اسلامی کم نبودند و نیستند از الگوهایی که در هیاهوی غفلت‌زدگی و روزمرگی دنیایی رسالتی عظیم را به‌دوش گرفته و یادگارانی گرانقدر در دفاع از ارزش ها آرام و قرار نداشته و مشعل هدایت برای بشر گردیدند.

انسانهایی که زینب‌وار نقش تاریخی خویش به جامعه ادا کرده و بعنوان اسوه های صبر و مقاومت شناخته شدند. آنان بدنبال نام و نان نبودند بلکه با تحمل ناملایمات و سختی‌ها قهرمانانه زندگی کرده و با ایمان ، عفاف و طهارت روح،با تربیت فرزندانی شایسته پرچم‌دار مبارزه با نفس و آموزگارانی برای نسل گردیدند اگر چه دارای مدارج علمی و از مناصب دنیایی برخوردار نبودند.

زینب های عصر ما یکی پس از دیگری بار سفر می بندند و امروز شاهد فقدان مادر و همسری از این تبار هستیم؛

حاجیه خانم حلیمه خاتون خانیان همسر شهید بزرگوار سید حمزه سجادیان و مادر شهیدان سرفراز سید داود،سید ابوالقاسم ، سید کاظم و سید کریم سجادیان پس از سالها صبر و تحمل از فراق همسر و فرزندانش اکنون در جوار آنان آرام گرفت .

اکنون نه مردم محله جورد، بخش رودهن و شهرستان دماوند، بلکه ملت ایران داغدار بانوی بزرگ است.

مجموعه بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس نیز همانند دیگر آحاد جامعه در گذشت این اسوه صبر و پایداری را که در پیروزی انقلاب و دفاع‌مقدس در تمامی عرصه‌ها ی جهاد و ایثار سهم عظیمی داشته، در سوگ نشسته و فقدان این مادر بزرگوار را به محضر رهبر عزیز و امام امت حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) مردم شهیدپرور و خانواده داغدار شهیدان سجادیان – خانیانی تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و پیمان می‌بندیم تا در مسیر نورانی شهداء و آرمان‌های امام راحل و عظیم‌الشأن و سلف صالح ایشان از هیچ کوششی دریغ ننمائیم. ان شاالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار