تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده شهید خرسندی امام جمعه کازرون

لوح سپاس سرلشکر مصطفی ایزدی به خانواده شهید حجت‌الاسلام خرسندی امام جمعه کازرون اهدا شد.
کد خبر: ۳۵۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 13June 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم داوود غیاثی‌راد نماینده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسوولین اداره کل ایثارگران با حضور در استان فارس با خانواده‌ چند شهید ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مدافع حرم این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده شهید خرسندی امام جمعه کازرون

این هیئت ابتدا با خانواده شهید مدافع حرم اسکندری دیدار کردند. سپس با خانواده شهید خلبان بازرگان از شهدای ابتدایی هشت سال دفاع مقدس دیدار داشتند. در ادامه این هیئت با خانواده شهید حسین علی امیری از شهدای عملیات کربلای پنج دیدار داشتند که در جریان این دیدار پدر و مادر وی به تشریح خصوصیات این شهید پرداختند.

نمایندگان فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به دیدار با خانواده شهید فعال رفتند. همسر این شهید با ایجاد موسساتی فعالیت‌های فرهنگی مهمی را در زمینه‌هایی هنری، علمی و آموزشی ایجاد کرده‌ بود تا فرزندان شهدا در جامعه موثر باشند.

تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده شهید خرسندی امام جمعه کازرون

در ادامه این هیئت با حضور در شهرستان کازرون به محضر خانواده شهید حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون رفتند و لوح اداره کل ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر مصطفی ایزدی رئیس هئیت امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور را به محضر خانواده شهید تقدیم کردند. همچنین از خانواده 2 شهید فاطمیون استان فارس در شهرستان شیراز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار