جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در غزه حمله کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اهدافی در شهر غزه حمله کرده و یک اسکله بندری جدید در خان‌یونس را از بین بردند.
کد خبر: ۳۵۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 14June 2019

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در غزه حمله کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بعد از شلیک یک فروند راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) اهدافی را در این منطقه مورد حمله هوایی قرار داد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «صفا» نیروی هوایی رژیم صهیونیستی سحرگاه جمعه به پایگاهی متعلق به گروه‌های مقاومت در شرق شهر غزه حمله کرد.

خبرنگار صفا از محل حمله گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اسرائیل با پرواز گسترده بر فراز غزه، مناطق مختلفی را در این شهر و همچنین یک اسکله تازه تاسیس در بندر خان‌یونس را هدف قرار داد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله هوایی به «زیرساخت‌های نظامی» گروه‌های مقاومت در غزه و «پایگاه دریایی متعلق به حماس» در واکنش به شلیک راکت از سوی غزه بوده است.

طبق گزارش منابع فلسطینی، با اینکه حملات هوایی صهیونیست‌ها شدید بود اما فعلا تلفات یا جراحاتی از آنها گزارش نشده است.

شامگاه پنجشنبه بود که رسانه‌های اسرائیلی از شلیک شدن یک فروند راکت از نوار غزه و برخورد آن به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

غزه از سال 2077 در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و این امر علاوه بر افزایش فقر و بیکاری، سطح رفاه زندگی مردم غزه را کاهش داده است. حدود یک میلیون و 800 هزار فلسطینی در نوار غزه که بزرگترین زندان رو بازِ جهان نامیده می‌شود و در محاصره هوایی، زمینی و دریایی اسرائیل قرار دارد زندگی می‌کنند و از حقوق اساسی همچون حق جابجایی، شغل مناسب و امکانات بهداشتی و آموزشی کافی محروم هستند. 

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار